במיאמי החליטו: אדאבאיו משחק, דראגיץ' בחוץ
נפילת מתח במשחק 3 של המובילה היא לא דבר חדש (ללייקרס זה קרה כבר בגמר המערב), והמשחק האחרון של הגמר רחוק מלהיות אינדיקציה לכך שלפנינו סדרה תחרותית. זה לא אומר שמיאמי לא שיכנעו, זה פשוט אומר שהלייקרס שיחקו איום ונורא, ועוד לא יצא לשתי הקבוצות לשחק טוב באותו המשחק, נקווה שזה יקרה הלילה. נכון לכתיבת שורות אלה אדאביו ודראגיץ' עדיין בספק למשחק הלילה (מבין השניים יותר סביר שאדאביו ישחק), אעדכן את הפוסט ברגע שתהיה החלטה חד-משמעית.
ובינתיים, כמה חיכיתי לכתוב את זה: ברוך הבא ג'ימי באטלר. הכוכב של מיאמי שעד עכשיו היה בהילוך שני בצד ההתקפי, הבין שהחדירה לסל וההגעה לטבעת רק בשביל למסור לאחד מקלעי השלשות פשוט מיותרת, והתעלל פעם אחר פעם בשומרים של הלייקרס שברוב המשחק התעקשו לא לשלוח עליו שמירה כפולה. החשש המרכזי מהתלות של ההיט בכוכב שלה הוא שבאטלר לא ממש נח בשני המשחקים האחרונים והיה על המגרש כמעט כל ה 96 דקות ששוחקו, עוד נגיע לזה.
בינתיים נחגוג יום הולדת ונאחל רק בריאות למנהיג וסולן להקת רדיוהד תום יורק, שמחר חוגג את יום הולדתו ה 52. הלהקה החייזרית מבריטניה השפיעה רבות על המוזיקה בכלל ועל המוזיקה הישראלית בפרט, כאשר ההופעה הראשונה שלה מחוץ לבריטניה הייתה במועדון הרוקסן ז"ל שבתל אביב. ההשפעות של רדיוהד על המוזיקה בארץ בשלהי שנות התשעים באה לידי ביטוי בין השאר בפריצתם של זמרים גברים שקולו המרחף והמוזר של יורק נשמע גם מבעד לגרונם כמו אביתר בנאי, אביב גפן ואסף אמדורסקי.
ועכשיו, ניגש לעניינים:
04:00 לוס אנג'לס לייקרס (2) – מיאמי היט (1)
שלושה משחקים עד עכשיו, כולם חד-צדדיים. סדרת הגמר בבועה עוד לא ממש הגיעה לרמת התחרותיות שציפו ממנה וכשהכסף על השולחן במשחק הלילה נקווה להרבה מכות וריכוז של שני הצדדים, כשמיאמי חייבים לנצח בשביל להישאר בחיים והלייקרס לא רוצים להסתבך בסדרה שיוויונית. בקיצור, יהיה אש.
אם נשפוט לפי המשחק האחרון, דבר שצריך לקחת בערבון מוגבל, מיאמי למדה קצת יותר איך להאט את הלייקרס ושמה כמעט את כל הז'יטונים בצד ההגנתי על דיוויס, שבעיית העבירות שלו הוציאה אותו מהמשחק בחלקים החשובים שלו וגרמה לו לזרוק רק 9 זריקות מהשדה, והימרו על היכולת של השחקנים המשלימים של הלייקרס. האסטרטגיה הזאת די הצליחה לאור העובדה שמלבד קוזמה ומוריס (19 נק' כ"א) אף אחד מהם לא פגע מרחוק. ובכן, איך זה קרה?
הלייקרס – קווים לדמותה עד כה
הדומיננטיות של דייוויס – בשני המשחקים הראשונים הייתה חגיגה בצבע של הגבוהים של LA. ראיית המשחק המעולה של ג'יימס ורונדו שלחה אלי-הופים בזה אחר זה לדייוויס, לברון והאווארד, כאשר משחק הפוסט של דייוויס והחדירות האימתניות של לברון חייבו את מיאמי לצופף את הצבע ולספוג את השלשות של רונדו, קוזמה, קארוסו, מוריס ולעתים של KCP וגרין. בינתיים נראה שעם כל הכבוד ללברון המשחק של הלייקרס תלוי בעיקר במספר 3, שכרגע לא בטוח שיש מישהו בליגה שמסוגל לעצור את הקליעה שלו והחיתוכים לתוך הסל. זה אמנם מקום לפוסט נפרד, אבל שני הסנטרים הדומיננטיים של הפלייאוף האחרון – דייויס ויוקיץ', התחילו את הקריירה שלהם כנמוכים המשחקים בעמדות ניהול המשחק או קליעה, ורק אחר כך צמחו להם הסנטימטרים הדרושים, כך שבאמת מדובר על גארדים בגוף של סנטרים. במקרה של דייוויס האחוזים המטורפים מהשדה (64% בסדרה) ומהשלוש (57.1%, פאק) והקלות שבה הוא קולע מעל השומרים שלו אה-לה קווין דוראנט, הופכת אותו לכאב ראש שמחייב ריכוז מקסימלי בהגנה מאפשר מרחב תמרון גדול יותר לשאר השחקנים שסביבו. כרגע הבאסה הגדולה היא שעוד לא ממש יצא לנו לראות את אדאביו שומר עליו בסדרה, ואם יחזור לשחק בכושר טוב המצ'אפ שלו עם דייוויס יהיה מסקרן וייתן למיאמי אורך נשימה שהיא חייבת. בהקשר הזה לא סביר שנראה במשחק הקרוב את דייויס של המשחק הקודם והשמירה של ההיט עליו, שבתחילת משחק 3 הייתה נפלאה (עוד נרחיב) תצטרך להתמודד עם דייויס קצת יותר חד.
ניהול המשחק של לברון – יחי המלך הישן. אי שם לפני שנתיים כשהמלך עבר ללייקרס ובנה לעצמו קבוצה שרבים ירדו עליה היה נראה שהוא בעיקר עסוק בחיזוק התדמית הציבורית והעסקית שלו וויתר על הסיכוי להשיג את הטבעת הרביעית. אלא שההצטרפות של דייוויס וההחתמה של ווגל בגזרת המאמן יצרה קבוצה מלוכדת על ומחוץ למגרש (כזכור היה הרבה ספק ביכולת של חדר ההלבשה להסתדר) ובמציאות שבה על המגרש בכל רגע נתון סופרסטאר מוכח כל שאר השחקנים מוצאים את מקומם. על הכל מנצח ג'יימס באופן מרשים, כשגם בגיל 36 הוא מסוגל לחדור לסל כאילו המגן שלו עשוי ממים, לקלוע לשלוש ובעיקר לדעת איפה כל שחקן על המגרש ולייצר לחבריו לקבוצה נקודות נוחות. לברון מסתמן כנקודה היציבה ביותר בלייקרס ואם שאר השחקנים לקבוצה ישכילו לנצל את ההזדמנויות שהוא נותן להם קשה להאמין שיהיה למיאמי סיכוי להתמודד. הנוכחות של לברון על המגרש (מפלרטט עם ממוצע טריפל-דאבל) מאפשרת כל כך הרבה אפשרויות התקפיות עבור הלייקרס והכימיה שלו עם כל השחקנים מעוררת השתאות. החיסרון היחיד שלו כרגע נראה בגזרת האיבודים (8 במשחק הקודם, ושמירה טובה שלו על הכדור תשדרג את ההתקפה של הלייקרס משמעותית. המשחק שלו עם דייוויס כבר גורם לאמריקאים חסרי הסבלנות לעשות השוואות לשאקובי, ואני מוכרח להגיד שבסגנון של שיתוף הפעולה יש לא מעט דמיון.
נקודה לא פחות חשובה, בניגוד מוחלט לעונה הקודמת, היא הנוכחות שלו בהגנה. אמנם הוא לא הצליח לעצור את באטלר (מצד שני, מי כן) אבל הנוכחות שלו בצבע והחסימות המפורסמות שלו מרחיקות את שחקני מיאמי מהצבע והוא עשה עבודה טובה מאוד במשחק הקודם על טיילר הירו שמסתמן כחור הגנתי לא קטן ועצירה שלו בהתקפה עשויה לגרום כאב ראש רציני למיאמי.
עמדת הסנטר – סימן השאלה האמיתי הראשון שלנו. לאחר הפציעה של אדאביו ספולסטרה שלף מהספסל את אוליניק שבמשחק הקודם עשה עבודה מצוינת בעיקר בהתקפה. דווייט האווארד שהיה טוב בסדרה הקודמת וגם בתחילת הגמר לא ממש מצליח להסתדר איתו ושווה לחשוב על האפשרות שבמקומו ווגל יפתח עם מקגי שמסוגל לשמור יותר טוב על קלעים מרחוק. בחלקים גדולים של המשחק הקודם לא היה בקרבת הצבע אף שחקן של מיאמי והנוכחות של אוליניק על קשת השלוש הרחיקה את כל המגינים של הלייקרס מהצבע ואיפשרה לא מעט את החדירות של באטלר. יש להזכיר גם את התרומה הקטנה והחשובה של מיירס לאונרד שפתח בחמישייה אחרי ששיחק רק ב 3 משחקים לאורך הפלייאוף ונתן 12 דקות משמעותיות עבור מיאמי. לאורך סדרת הגמר, יש רק 2 שחקנים עם מדד פלוס-מינוס חיובי בהיט ומדובר בשני הסנטרים הקלעים אוליניק ולאונרד (+3.3 ו +2.5 בהתאמה). ווגל יצטרך למצוא פיתרון הגנתי כשבארסנל שלו יש בעיקר סנטרים כבדים שמעדיפים את הנוכחות בצבע מאשר על קשת השלוש. התמודדות עם הסנטרים החדשים של מיאמי (בהנחה שאדאבאיו לא חוזר) היא אולי הבעיה המרכזית שהלייקרס יצטרכו לפתור במשחק הלילה.
בצד ההתקפי, ווגל קיבל תרומה נפלאה ממרקיף מוריס שקלע כמה שלשות חשובות שהשאירו את הלייקרס בתמונה, כאשר דייוויס כאמור לא ממש הגיע למשחק והאווארד היה חושך הגנתי והתקפי. הנוכחות של לברון ודייוויס הפיזיים יכולה לאפשר לווגל לוותר בחלקים מסוימים של המשחק על עוד סנטר וללכת על הרכב נמוך יותר וורסיטילי בהגנה. דייוויס יכול להתמודד הגנתית עם האוליניק ולאונרד והעלאה של סקורר נוסף לחמישייה יכולה להספיק בשביל לספק מספיק עצירות ולייצר יותר נקודות בהתקפה שפשוט לא תפקדה בחלק הראשון של המשחק בראשון. העלאה לחמישייה יכולה גם להכניס לעניינים את אחד השחקנים המשלימים יותר מהר, כשהנקודות שלהם מהוות את האקס-פקטור של הסדרה עבור הלייקרס. אגב, אם מקגי ישחק קצת יותר נוכל לראות את ההתלבטות של מנחם בין השנאה שלו ללייקרס לבין האהבה שלו ל"איש שלו". בקיצור, כולם מרוויחים, בעיקר חברי האתר.
השלשות של השחקנים המשלימים – 4 נקודות להאווארד, 2 לדני גרין (שעוד לא הופיע לסדרה, ממשיכים החיפושים), 5 ל KCP, 4 לרונדו ו 8 לקרוסו. ככה לא בונים אלופה. הספסל, שאחרי הפציעה של שני שחקני החמישייה של מיאמי הפך להיות ייתרון של הלייקרס, לא נתן תפוקה מספיקה במשחק הקודם, בלשון המעטה וחייב להעלות הילוך ולנצל את ההזדמנויות שהוא מקבל. האחוזים לשלוש במשחק האחרון (33.3%) לא מאוד שונים מזה שלפניו (34%). מה כן השתנה? כמות הזריקות והאחוזים מהשדה. בעניין כמות הזריקות לשלוש השינוי לא מאוד דרמטי דרמטי (5 ניסיונות פחות) אבל בירידה מתונה מאז שיא הגמר של המשחק הראשון. הירידה באחוזים מהשדה שייכת בעיקר לצוות המסייע כשלברון ודייוויס קולעים ב 56.3% ו 66.7% בהתאמה, והיכולת הירודה מאוד של גרין ו KCP, שני שחקני חמישייה, מצדיקה אולי העלאה של קוזמה, רונדו או אולי אפילו קארוסו על חשבון אחד מהם. לאור העובדה שההתקפה של מיאמי לא מפחידה אפשר להתפשר על שומר אחד סביר בחמישייה הפותחת כדי לייצר נקודות בתחילת המשחק שייצרו מומנטום. עד כה כל המשחקים נגמרו בכמה דקות של בליץ הגנתי והתקפי של אחד הצדדים וסקור גבוה בדקות הראשונות, גם במחיר של נקודות למיאמי, יכול לשנות קצת את התחושה של השחקנים שניזונים בעיקר ממומנטום וביטחון.
איבודים – 19 איבודים במשחק הקודם זה לא סבבה. 8 מהם של לברון ורובם בתחילת המשחק בו מיאמי השיגו את ההובלה והשליטה במשחק. משחק מבוסס אסיסטים כמו של הלייקרס מחייב הסתכנות באיבוד הכדור אבל הכמות הגבוהה במשחק הקודם תצריך אולי ניהול משחק יותר איטי ואחראי ייטיב עם ההתקפה.
משחק הריצה – כמאמר השיר: "לרוץ מהר לרוץ מהר לרוץ לרוץ לרוץ לרוץ". משחק הריצה של הלייקרס עד עכשיו פשוט בלתי עציר, ולמרות בעיית האיבודים הוא די יעיל, כשהאיבודים מגיעים בעיקר במשחק העומד. המהירות של דייוויס, לברון ורונדו מייצרת נקודות קלות ומנצלות לא מעט את החזרה האיטית יחסית של מיאמי להגנה כדי לדהור לנקודות קלות. בדקות שבהם הלייקרס רצים אחרי ריבאונד הגנה הם פשוט תענוג צרוף של שחקנים עם יכולות מגוונות ותיאום מושלם.
מיאמי – כרוניקה של חיה פצועה
כמה שהמשחק הקודם היה מעודד, עד כה לא נראה שמיאמי יכולה להיות תלויה רק בעצמה. במידה ושני הכוכבים של הלייקרס יגיעו חדים בתוספת שחקן משלים חם מהשלוש אפשר להתחיל להיפרד מהבועה ולשמוח על עונה מדהימה שעלתה על כל הציפיות. ובכל זאת, נראה מה היה עד עכשיו ומה הוביל לשינוי במשחק הקודם:
העייפות של ג'ימי באטלר – כמעט כל הפלייאוף חיכינו לראות אותו לוקח על עצמו יותר בהתקפה אלא שאם לאורך הפלייאוף מיאמי לא הייתה תלויה בו הפיגור 2-0 בסדרה, הראשון שלה מאז תחילת הפלייאוף, חייב את JB לחדור שוב ושוב אל הסל, לקלוע זריקות קשות ולהשתמש בחכמה שלו כדי לסחוט עבירות ששלחו אותו שוב ושוב לקו. את כל זה הוא עושה בלי לוותר על שאר הדברים שהוא מספק – 13 אסיסטים ו 11 ריבאונדים ויעילות פסיכית של 70% מהשדה. הנקודה המעניינת: אף לא זריקה אחת לשלוש. באטלר קלעי שלשות מעולה בפלייאוף האחרון וכשיתחיל להתעייף מעומס הדקות שספולסטרה משאיר אותו על הפרקט סביר מאוד שנראה אותו גם זורק מרחוק והיעילות שלו משם תהיה חשובה למיאמי שלא הדהימה בתחום עד עכשיו בגמר. עד כה באטלר קיבל 7 דקות מנוחה בשני המשחקים האחרונים ביחד(!) ואם העייפות תכריע אותו מיאמי תמצא את עצמה בצרות.
בצד ההגנתי, השמירה של באטלר על דייויס, תמיד בשיתוף עם איגואדלה או קראודר, הייתה מופת של הגנה. באטלר והשומר השני הקיפו את דייוויס כאשר באטלר משתמש בפיזיות שלו כדי לעמוד מאחוריו עם הגב לסל ואיגואדלה שם עין על המסירה פנימה במידה ותקרה. כשמגיעה המסירה היה אפשר לראות את איגואדלה ובאטלר סוגרים על דייוויס ולא נותנים לו להרים את הכדור מעל הראש למסירה או זריקה מעל המגן. כמות לא מבוטלת של האיבודים של דייוויס (3 בממוצע בסדרה עד כה) הגיעו ממהלכים כאלה ופשוט הוציאו אותו מהמשחק. כשדייוויס (וגם לברון) ניסה להתרחק קצת מהסל ולנסות את מזלו בחדירות הוא מצא לא פעם את המגנים החכמים של ההיט סוחטים תוקף שהוציאו אותו מדקות משמעותיות במשחק. גם כאן, העייפות של באטלר יכולה לשחק תפקיד מכריע לאור העובדה שהוא שומר על סנטר עצום ואתלטי שלא מסוגל להחטיא. האם העבודה על דייוויס תעבוד במשחק הקרוב? שאלת השאלות.
השילוב של אדאבאיו במידה וישחק – יכולים לדלג על החלק הזה עד שיהיה ברור אם רלוונטי. אם אדאבאיו כשיר למשחק הקרוב, בהתקפה הוא יוכל לחזור די כרגיל פשוט כי מיאמי זקוקים לנקודות שלו ולניהול המשחק החכם. השאלה המרכזית ביחס לאדאבאיו קשורה ליכולת ההגנתית שלו ולהשתלבות בשמירה על דייוויס. אם יחזור בכושר טוב יוכל להוריד קצת את העומס מבאטלר בשמירה על דייוויס וימרר לו את החיים. אם יחזור ב 80% כשירות הוא יכול להפוך לנטל במשחק שבו כל רגע חשוב. נקווה לתרחיש הראשון.
טיילר הירו – הירו כרגע חידה. במשחק הקודם הוא לא ממש פגע ולקח על עצמו יותר מדי גם כשלא ממש היה הכרחי. במאני טיים אתמול הוא קבר שלשה חשובה שממנה כבר לא היה סיכוי ללייקרס לחזור, אבל השלשה הזאת הייתה אחת מתוך 2 באחוזים רעים (33.3% מהשדה, 28.6% מהשלוש). אם יהיו לבאטלר זמנים שבהם הוא מוריד את הרגל מהגז ההיט יהיו חייבים את הירו חד כמו בסדרה מול בוסטון. בצד ההגנתי הוא מקבל ציון לא מספיק בכלל, כשהוא מעופף לפעמים בחילופים ומוצא את עצמו יותר מדי שומר על לברון במצ'אפ שהוא כל כולו של ג'יימס. יש לו זריזות שיכולה להקשות קצת על ניהול המשחק של רונדו או לשים עין על קרוסו אבל מעבר לזה הוא צריך להימנע כמה שיותר משמירה על השחקנים הפיזיים של הלייקרס שעושים עליו לא מעט נקודות. ריכוז בחלק הזה של המגרש יוכל לגרום לו להישאר אפילו יותר ולא לייצר חור הגנתי שמקשה על ההגנה של ההיט שהחיים שלה קשים גם בלי קשר.
הגבוהים – תמונת המראה של מה שכתבתי על הסנטרים של הלייקרס. אוליניק ולאונרד, הראשון חשוב מאוד בהתקפה והשני טוב בהגנה, הן כרגע הצרה הגדולה של הלייקרס מלבד השמירה על באטלר. כמו הירו גם אוליניק מאותגר בשמירה שלו, בעיקר על החיתוכים של הגבוהים לתוך הסל. בצד ההתקפי הוא צריך להמשיך לעמוד יותר על קשת השלוש ולהכריח יציאה של הגבוהים הפחות זריזים של הלייקרס אל מחוץ להגנת הצבע. בצד ההתקפי, היו לאוליניק כמה זריקות מיותרות מאוד רחוק מאוד מקשת השלוש, לפעמים כששעון ה 24 היה בתחילתו. זה צריך להיפסק.
ריבאונד התקפה – 11-3 בריבאונד התקפה לטובת הלייקרס, 34-15 בסדרה כולה. לכל הקבוצות בליגה יש מיסמאצ' מול הלייקרס בגזרת הריבאונד, ובלי אדאבאיו הבעיה קשה עוד יותר. המסקנה? לדעתי, להמשיך כך. הסיכון בניסיון לקחת ריבאונד התקפה גדול מדי ומשחק לידיים של הלייקרס שרק מחכים לשחקן שיישאר מאחור בירידה להגנה ויסייע למשחק הריצה האימתני שלהם. מיאמי צריכים להתמקד בעיקר בניצול מקסימלי של הפוזשנים שהם מקבלים ולרדת להגנה כמה שיותר מהר כדי להאט את קצב המשחק. הבנה של הקבוצה שהפוזשנים שהם מקבלים הם ההזדמנות היחידה לייצר נקודות אולי תפקס את ההתקפה יותר ותאפשר משחק מסודר יותר ובשליטה. הגיע הזמן ללמוד מגרג פופוביץ'. בהגנה, חייב להיות לפחות שחקן אחד שלא מסתכל על הכדור כשהוא יוצא החוצה אלא על הגבוהים של הלייקרס שדוהרים לסל ומנסים לקלוט ריבאונד התקפה במטרה לנסות לעצור אותם.
השמירה על לברון – דיברנו על השמירה על דייוויס בהקשר של באטלר, עם לברון המצב אפילו יותר מסובך. כמות הכיוונים אליהם יכולה ללכת התקפת הלייקרס כשהכדור אצלו היא אינסופית וצריך להיות מוכנים לכל תרחיש. ננסה לפרק: כשלברון תוקף את הסל, אסור שיגיע קרוב אליו. איך עושים את זה? קודם כל, מנסים ללכת מאחוריו ולהוציא לו את הכדור מהידיים. בצעד הראשון שלו לברון לפעמים לא שומר על הכדור כל כך טוב ומאפשר לשחקן מאחוריו (בעיקר אוליניק) להוציא לו את הכדור מהידיים עוד לפני שהוא מגיע לסל. במידה וכבר התקרב לסל, השאיפה היא לעשות עליו עבירה ולשלוח אותו לקו, משם הוא לא קולע טוב בשנים האחרונות. הבעיה היא שהבנאדם פשוט כל כך חזק שלפעמים גם עבירות קשוחות עליו נגמרות בלייאפ ובסל ועבירה, כך שעבירות קטנות ומטופשות לא יועילו בכלום, והנפנוף ידיים המסורתי שלו אחרי כל כניסה לסל בטענה שעשו עליו עבירה יכולה לתת למיאמי עוד כמה שניות במעבר להתקפה. תרחיש שני הוא ניהול המשחק שלו והיכולת שלו לסדר לשחקנים האחרים נקודות נוחות. במקרה כזה שוב ההתמקדות צריכה להיות בעיקר על האלי-הופים לגבוהים והימור חלקי על הזריקה לשלוש של שחקני המשנה. במידה והאחוזים של הלייקרס לשלוש לא ייתישרו החוסר בסלים הקלים מתחת לסל יכולים לבנות מומנטום הגנתי לא רע בכלל. תנו לקרוסו וקוזמה לנצח אתכם, תעיפו את דייוויס והאווארד מהצבע. ונקודה האחרונה – לתת לו לזרוק מהשלוש. לברון אמנם השתפר מאוד בשנים האחרונות בזריקה לשלוש והוא משתמש במרווח שהשומר נותן לו כדי לעלות לזריקה, ומיאמי יהיו חייבים לחיות עם זה. בכל מקרה, עד כה איגואדלה עושה עליו עבודה לא רעה (זכר לימים עברו, רק שיגיע למשחק 7…) מתוך הבנה שבמשחקי גמר את ג'יימס אפשר רק להאט.
מילה על דאנקן רובינסון – מה אתם אומרים, הוא באמת הכרחי? בינתיים הוא לא מופיע כשצריך אותו וקשה לסמוך עליו שיקלע את השלשות הפנויות. אני לא רואה סיבה לא לנסות לתת יותר דקות לנאן שלפחות בהתקפה יכול לעזור מאוד (בגמר הוא יותר טוב מרובינסון בכל פרמטר, והוא מהבודדים עם מדד +- חיובי בקבוצה), למרות שבהגנה הוא די מזעזע. הייתי מכניס אותו יותר בדקות שבהם דייוויס או לברון על הספסל. במשחק הקודם הוא היה רע אבל אולי שווה לנסות.
הימורים רבותיי, הימורים
איך המשחק ייראה? בתקווה, צמוד יותר מאשר המשחקים עד עכשיו. מגיע לנו לפחות מותחן אחד שבו שתי הקבוצות עם ההגנות הטובות בליגה מצליחות לחבר משחק שלם של הגנה טובה. אני מאמין שכך יקרה הערב, כשאנחנו לקראת הסוף ושתי הקבוצות מתחילות להתעייף.
איך זה ייגמר? אני צופה משחק איכותי עם סקור נמוך יותר כשאף אחת מהקבוצות לא תהיה עם ייתרון גבוה מ 12 נקודות במהלך המשחק, בסופו הלייקרס תצא עם 3-1 ומרחק משחק אחד מהאליפות ה 17. LA ב 4. תחי הקארמה!
מילה לסיום
היות ויש סיכוי לא רע שזהו הפריוויו האחרון שלי לעונה, אני רוצה להודות לכל הצוות המופלא של האתר והקוראים המסורים שהמחמאות וההערות שלהם על הכתבות משמחות ומחכימות. אני חש זכות גדולה לקחת חלק באתר שהוא לא פחות מאשר אלטרנטיבה עיתונאית ברמה גבוהה לאתרים המסחריים. נתראה בעונה הבאה עם אליפות של אינדי. חלאס, זה כבר לא מצחיק.
היחס של אדם לכתיבה שלו הוא סבוך ומורכב, בטח כשמדובר בכתיבה אודות משהו שהוא כל כך אוהב כמו ספורט. החשש מטעויות או מכתיבה משעממת תמיד נמצא מעבר לפינה, ואין כמו במה שמייצרת ביטחון עצמי כדי להתמודד היטב עם התחושות הללו. אסיים בסרטון קצר על פחד הכתיבה של אחד ממקורות ההשפעה הגדולים ביותר שלי, ז'אק דרידה, שעזב את עולמנו לפני 16 וחשיבתו החריפה ממשיכה להדהד עד היום. צפייה נעימה.
בהצלחה לכולם.
פריוויו טוב מאד. נקרא מאד 'מקצועני' ללא בולשיטים מיותרים. נגעת ברוב הנקודות החשובות נגעת, אבל כמו כולם.לדעתי לא נתת מספיק קרדיט להירו ורובינסון שכל עניין הפלייאוף רק מתחיל להיכנס לראשם. מיאמיימ יצטרכו 20 נק' מכל אחד מהם כדי שיהיה סכוי לנצח.
אם זה אכן הפריוויו האחרון שלך לעונה זו, פרשת בשיא.
תודה רבה אמריקאי מקורי
פריוויו מטורף
הגעתי לשליש הראשון איזה תענוג…
אמשיך יותר מאוחר…
רדיוהד, כל אלבום מזכיר תקופה בילדות…
מעניין אם יוזכר kid a
משום מה כל כך התחברתי אליו
היה סולחה אצל אבו סולחי ניגבו חומוס ולכן ינגבו המלך וגבתו. הדבר המעניין היום כנראה נקבל הכרעה על הfmvp.
פריוויו מעולה! ממש תענוג. תודה רבה אינדי!
פריוויו מעולההה
בשביל עוד אחד כזה אני מוכן לקבל את הדפיקות לב שיהיו לי ושיהיה משחק 7 (למרות שאני מעדיף לייקרס ב5
נקודה שראיתי שלא ממש מתייחסים אליה במקרה שבאם משחק אז ניהול המשחק יורד מג'ימי באטלר (ככה זה היה בכל המשחקים בפלייאוף אבל האם יש מצב שזה בכלל הנוסחא שמנצחת למיאמי את הלייקרס ואני חושב שהם צריכים להמשיך בקו הזה גם בהגנה באם יוצר להם בעיה חיובית האם להשאיר אותו אחד על אחד עם דיוויס ואז יש מצב גדול שדייויס מנגב או לשים את באם על הסנטר ולהמשיך עם ההגנה הנפלאה שעשו על דייויס במשחק 3
לספולסטרה פתרונות
אחלה אחלה פריוויו! תודה רבה אינדיאני.
.
אתה יותר ממוזמן לכתוב לנו גם בפגרה (קווים לדמותו של רג'י מילר, ג'יילן רוז – מלאך או שטן? , סאבוניס האב והבן – השוואה בלתי הוגנת, ועוד).
.
אם באם לא חוזר – הלייקרס יקחו, אם באם חוזר – כנ"ל, וחבל.
תודה אינדיאני, תמיד כיף לקרוא את הפריוויו שלך ואת הערך המוסף שאתה מביא.
ניתחת באופן מקיף את מה שהיה במשחק הקודם אבל יש כמה נקודות שאני ממש לא מסכים.
1. קודם כל למה שכן. הדגשת היטב את הנקודה החשובה ביותר מול הלייקרס – לעצור להם את משחק המעבר שבו הם עושים שמות ביריבה. ההיט עשו את זה מצוין גם מול הראפטורס ויצטרכו להמשיך להקדיש לזה תשומת לב רבה (היו להם כמה פשלות במשחק הקודם).
2. דיברת על אוליניק מול הווארד -מאצ'אפ שלא קיים כמעט כי לנארד הוא זה שמופקד על הווארד (ובינתיים עושה בזה עבודה די גרועה). לא נראה לי שמגי ייכנס במקומו כי הווארד דווקא די דומיננטי בפנים וההיט עוברים לדיוויס בסנטר כשהוא יורד. מי ששומר על אוליניק הם בכלל מוריס וקצת קוזמה.
3. לגבי השלשות – זו תולדה של השמירה האישית של מיאמי שמביאה הרבה דאבל על דיוויס ולברון. הירידה המתונה היא לא ממש ירידה כי הלייקרס זרקו הרבה פחות במשחק הזה (בגלל האיבודים וגם ההליכה לקו) מה שאומר שנתח השלשות היה עצום ולמעשה גדול בהרבה. הם צריכים שדיוויס יהיה יותר אגרסיבי ופחות יוותר על זריקות.
4. דיברת על השמירה של באטלר על דיויס למרות שגם זה כמעט ולא קרה -באטלר היה מופקד בעיקר על לברון כשקראודר ואיגואדלה התמודדו עם דיוויס.
5. לגבי הריבאונד – זה נכון שאין להיט מה ללכת על ריבאונד ההתקפה אבל הבעיה היא בצד השני. במשחק האחרון זה היה פחות בעיה אבל בשני הקודמים הלייקרס פשוט הורגים אותם מחת לסל שלהם . אם דיוויס יחזור להיות המפלצת שהיה בשני הראשונים בקטע הזה ההיט בצרה (אפשר להניח שלעבירות המוקדמות בהחלט היה חלק בזה).
6. לגבי אדאביו – לדעתי הוא ישחק הלילה – מאמין אבל שעדיין נראה את קראודר על דיוויס.
1) אתמול לברון לקח אחריות ואמר שהאיבודי כדור שלו הפסידו את המשחק. לא האשים אף אחד (כרגיל אצלו) למרות ששאר השחקנים (במיוחד AD) שיחקו עוד פחות טוב. אפשר לצפות למשחק ענק שלו.
2) גימי הוא ספסימנט פיזי מיוחד. כשהיה בשיקאגו שיחק 48 דקות כל משחק באחת הסדרות בגלל פציעות ללא ירידה ברמה. קשה להאמין שיתעייף פתאום.
3) ווגל יבור מוכן להרכבים נמוכים – כנראה ללא סנטר ועם מוריס. אם באם ישחק ווגל יצטרך להגיב.
איך הנוכחות של באם תשנה? גם ככה הלייקרס על הרכב נמוך כשהווארד בחוץ.
זה רק יעביר את דיוויס עליו במקום על אוליניק.
בהרכב נמוך באם יוכל לשמור על דייויס. בהרכב גבוה באם יאלץ לשמור על הווארד. וזה גם יפנה את דייויס לעזרה בשמירה בצד השני
במשחק הראשון גם בהרכב נמוך עדיין דיוויס נשמר לרוב על ידי קראודר או איגואדלה.
לדעתי ההרכב הנמוך ייצר בעיות לליקרס בשני הצדדים. אני עדיין חושב שהלייקרס יתכוננו בעיקר לזהה ושהמשחק עם באם ידרוש התאמות. אני חושב שהסנטרים יוכלו לתרום מול באם ופחות אם לא ישחק.
השאלה אם יגיעו עם שתי תוכניות משחק שונות או שיצטרכו לבצע התאמות אם באם ישחק
כאמור בכל שלושת המשחקים עד עכשיו עם באם או בלעדיו הלייקרס משחקים רק עם הווארד ורק בפתיחת כל מחצית.
זה מה שהתכוונתי – הווארד הוא חיסרון בסמול בול אבל הכרחי אם באם משחק.
לדעתי יפתחו עם מוריס אם באם לא משחק
למה הוא לא מכניס את הג'בל בסנטר ודיוויס כ4?
מה מגי נותן לו?
שומר חזק בצבע שיפחיד את באטלר להיכנס ולהסתמך יותר על זריקות קשות
איך הוא מפחיד יותר מהווארד?
ובאטלר קבר כמה זריקות סופר קשות במשחק האחרון – לא הייתי בונה על שחזור…
תודה אינדיאני על פריוויו לתפארת. לדיוויס נדמה לי בכל סיבוב היה איזה משחק אנמי שלאחריו התפוצץ .מקווה בשביל התחרותיות בסדרה וההיט שזה לא המצב הפעם.
פריוויו מקיף ומעולה, תענוג לקריאה.
מסכים גם עם התיקונים של גילרי.
.
נקודה שלא הוזכרה – ההיט צמצמו את השמירה האיזורית במשחק האחרון והאישית עבדה להם לא רע. מן הסתם, צופפו על לברון ותמיד היה שחקן נוסף מוכן לדאבל טים והשאירו את הקלעים יותר חופשיים אבל הזריקות היו פחות פנויות. מוריס וקוזמה קברו אותן, כל האחרים לא.
.
בלי אדבאיו, קשה לראות עוד משחק כל כך טוב של באטלר וכל על חלש של דיוויס. ואפילו במשחק כזה הלייקרס עוד הובילו באמצע הרבע האחרון. האקס פקטור יכול להיות רובינסון שבינתיים לא פוגע ויכול להתפוצץ עם 6-7 שלשות. אולי איגי יחליט שהוא נותן עוד משחק אחד ענק כמו מול בוסטון אבל קשה לבנות על זה.
הם צופפו באופן כללי את הצבע.
באופן כללי מיאמי מהמרת על הקליעה של הלייקרס מבחוץ והאמת שבשני המשחקים האחרונים הלייקרס זורקים הרבה יותר מדי משם. האסטרטגיה הזו כרגע באופן יחסי עובדת להם.
תודה אינדיאני, אחלה פריוויו. תכתוב עוד
רוצה לשתף אותכם בהקלטות שהגיעו לידי, תיעוד נדיר ממרתפי הטנ"ש.
השב"כ התקין מקרופונים במשרד של גילרי בטכניון, גילרי סירב בתוקף עד כה להתבטא בעניין הקורונה וזה הדליק אצלם נורות אדומות. גם אצל מנחם.
להלן התמליל,
גילרי: בוקר טוב רשע, איך הצלחת לעבור את השוטרים?
גיא: אמרתי להם שאישתי אפדימיולוגית,
גילרי: אבל זאת היא, לא אתה,
גיא: כן אבל זה בילבל אותם, כמו ההאנד-אוף של מיאמי
גילרי: האנד-אוף! מת על המילה הזאת, האנד-אוף!
גיא: אפשר להמשיך?
גילרי: כן כן, סליחה, אני פשוט אוהב להגיד את זה,
גיא: בקיצור, זה בילבל אותם, שני השוטרים רצו מיד לחפש את האוטו של אישתי והשאירו לי קליר-פאת'
גילרי: אני מבקש לא להגיד "קליר-פאת'" אצלי במשרד, זאת מילה אסורה, אתה יודע… שמעון…
גיא: כן כן סליחה, לא יקרה שוב. אז בשביל מה הזימון הבהול?
גילרי: שמע! אנחנו בצרות, אחרי משחק 3 האדבאנס סטאט של דיוויס מדאיג מאוד, ירידה חדה בנגיעות בכדור, אפילו יבור העז להגיד את זה,
גיא: מה הבעייה עם זה?
גילרי: זה מחזק את התיאוריה של דה-שוט על הייבוש,
גיא: אהה זה? חחח אני לא הייתי מודאג ממנו, קצת "נעליים" ו-"סטיב קר" והוא נהיה שוטה הכפר,
גילרי: מסכים איתך, אבל נרדמנו בשמירה,
גיא: תסביר
גילרי: נעלמנו אחרי משחק 3, לא העלינו תגובה אחת במשך יומיים
גיא: איך זה קרה?
גילרי: אני הייתי עסוק ואתה כנראה שתית יותר מדי, או שאולי האסאדו הרדים אותך,
גיא: כן, אבל מקאלן 18…
גילרי: היא לא מעניין!!! (צועק) אתה לא מבין מה קורה כאן?
גיא: מממ..ההה?
גילרי: אנחנו מאבדים שליטה! תיאוריית הייבוש תופסת תאוצה, אני כבר מתחיל לחשוב שיש בזה משהו
גיא: אני אעמיד פנים שלא אמרת את זה…
גילרי: סליחה… מה שהתכוונתי זה, שחייבים לצאת בקרוב לתקשורת ולחזק במקביל את דף המסרים
גיא: הו זה מצויין, בכיף (מוציא דפדפת מהתיק) הנה יש לי כאן רשימה של שריקות שהבאתי איתי מהבית,
גילרי: יופי! תעביר לנציגים בשטח, עגל בצפון, הקטמוני בירושלים, האיסלנדי בג'לג'וליה ואור… איפה שלא יהיה, ותנסה לגייס שוב את דובי בדרום
גיא: מה עם אלרן?
גילרי: הוא רוקי, עדיין לא בשל, עלה פעם אחת נגד שמעון, דה שוט ורבין כתשו אותו. לא נראה לי שאתה מבין את גודל השעה, יש כבר כמה בכירים שמגמגמים שאולי תיאוריית הייבוש נכונה. זה מתחיל להיות מסוכן. את דה שוט חיסלנו, זה לא בעייה, יש לו מדד DS כל כך נמוך שזה כמו לקחת סוכריה מילד, את שמעון אפשר רק להאט, הוא וויליום שוטר ברמות שלא נראו באתר, הבעייה זה כל מיני פאנים, רזיאלים, דקסטרים ויוסים כאלה, הם מעיזים לפתח חשיבה עצמאית, בלתי ניסבל, ועכשיו יש את החבורה של מיאמי, רועי, בירדמן, צ'יקו ו-ווייד, הם יוצרים איתם קשרים בבלוג החי – חבל שאין לנו נציג שם
גיא: אבל אני רואה את כל המשחקים בלייב
גילרי: פפפפ… זה אני רשע, על מי אתה מנסה לעבוד?
גיא: חחח… צודק… פאדיחה, זה פשוט כתוב לי כאן הנה רואה, בשריקה הזאת שהבאתי מהבית (מצביע על עמוד 13 בדפדפת). תגיד מה עם ברוך רבין?
גילרי: הוא מגלה חוסר יציבות באחרונה, אני חושב לנסות לגייס אותו, תן לי קצת זמן עם זה,
גיא: ואם כבר מדברים, יש גם את עניין הנעליים הצבעוניות, אתה יודע, לא נעים לי להגיד לך, אבל הטמיר ויואל בדקו את זה, מבחינה סטטיסטית – זה מחזיק מים
גילרי: אני אעמיד פנים שלא אמרת את זה…
גיא: סליחה צודק, מתנצל
גילרי: הטמיר ויואל זאת סיעה קיצונית, הסיקריים, לא הייתי דואג יותר מדי בקשר אליהם
גיא: או קיי, ומה עם הבנים האובדים? מידן, שי, פתאום גם זעפרני ודדי צצו,
גילרי: לא הייתי עושה מהלך עליהם בשלב הזה, צריך קודם לראות איך הצעירים מקבלים אותם, אנחנו עוד לא יודעים איך הם יגיבו לפוסטים עם ה-7000 מילים של זעפרני או לג'יפים של דדי
גיא: אוקיי, רשמתי הכל, באמת פישלנו כשלא הגבנו יומיים, מה הדייוויס הזה בא לנו עם 15 נקודות, תפס אותנו לא מוכנים
גילרי: לא נורא, אפשר עוד לתקן. נשאר רק העניין של ההתערבות שלך עם דה-שוט
גיא: מה הבעייה עם זה?
גילרי: אתה מבין את גודל הסיכון שלקחת כאן? איך אתה עושה דבר כזה בלי להתייעץ איתי קודם? ומה אם הוא ינצח?
גיא: פפפ… חחח… איך ינצח? זה דה-קרס שכחת? הוא לא מסוגל לנצח בהתערבות גם היא תפגוש אותו ברחוב,
גילרי: מה?! מאיפה הבאת את הדימוי הזה?
גיא: אההה… לא יודע, נראה לי אחד הילדים שיחק לי כאן בדפדפת של השריקות, לא משנה, כל מה שצריך זה לוודא שפאני רושם וההתערבות הזאת שלי.
גילרי: יופי. אז הכל סגור, תגיד?
גיא: מה?
גילרי: הבאת אולי קצת מהמקאלן? או איזו צלע?
גיא: זה חומר יקר חביבי, אמצע שבוע, אבל יש לי כאן שוט של עארק וזנב של קבנוס…
גילרי: טוב יאללה תביא,
(גילרי מוריד את המסיכה כדי לאכול, גיא מזדעק)
גיא: מה אתה עושה גילרי?!!! שים מיד בחזרה את המסיכה!!!
גילרי: אבל אני רוצה לאכול את הקבנוס
גיא: אבל קורונה!!!
גילרי (רוכן טיפה קדימה בקריצה חברית): תרגיע חבריקו, רק שנינו כאן, אתה הרי יודע שאין באמת דבר כזה…
השקעת בפוסט אשכי א"א והיית נותן לך את כל מחיאות הכפיים אם רק לא היית מכניס את הקורונה פנימה.
צפה פגיעה…
חחח באמת שהתאפקתי, כמעט הצלחתי, בסוף זה החליק…
🙂
חבל.
מאד רציתי להחמיא לך בכיף.
😎
איזה קטע, בדיוק מה שאמרתי לגננת אתמול בלילה!
😂😂😂
🙂 שווה פוסט נפרד
גדול!!!
חייב לציין שתיארוית הייבוש מתחילה לחלחל גם אלי.
יש לי בהחלט ספקות.אני מניח למרות מה שכתבתי למטה שהמפתח לבחינת התיאוריה לא יהיה במשחק הערב כי אני עדיין מאמין שקודם כל לברון רוצה טבעת אבל ביתרון 3-1 משחק על האליפות יש מצב שנראה את התיאוריה שלך
אתה יודע מה מצחיק בתאוריית הייבוש? שהיא מסתמכת בעיקר על הבוקס סקור ואילו תנועת ההתנגדות בהובלת טנ"ש מסתמכת בעיקר על מראה עיניים ודאבל טים. שני הצדדים מראים "פוזישן-לס באסקטבול"
😂😂😂😂
חחח מעולה
גאוני דה שוט , אתה חייב לעלות את זה כפוסט ,אני אמור לישון בשעה הזאת הרופא לא ממליץ לי להישאר ער עד 2 בבוקר ובמקום זה אני מחזיק את הבטן מצחוק.
.
דרך אגב אחרי ההמלצה שהביא לי האורטופד שלי לשיעורי יוגה, היום היה לי אימון יוגה ראשון. הבאתי מדריכה שהיא פלא הבריאה בעצמה, דוגמנית בת 27 שהייתה גורמת לשמעון להפציץ מהלוגו אם היה רואה אותה. בדיוק כמו שהדוקטור המליץ לזקן.
תאמין לי אתה ומנחם חוגגים בחוף המזרחי כמו שג'ימבו היה אמור, שערוריה
אין ספק שהיא תוסיף לך כמה שנים ברוך
הרבה זמן האמת לא זרקתי מהלוגו, אני כבר חודש מקבל שמירה בתוך התחתונים, כבר למדו אותי אני צריך לעבוד הרבה יותר קשה, מכריחים אותי לחדור, שולחים גבוה באופן מיידי עליי על ה3 כדי שאעבור אותו ואזרוק חצי מרחק או אחדור לסל. בחדירות אני מנגב, על החצי מרחק חייב להתאמן הם מביאים עליי דאבל טים אם אני משחק עם נגרים לחצי פינה טימי שלא אזרוק משם אבל את יתר החצאי מרחק נותנים לי. היום הולך להיות משחק קטלני כל הכוכבים באים, 4 קבוצות של 3. שבת ראשון זרקתי קטיושות מה3 בקושי נכנס הייתה זריקה אחת אדירה ששברה את הקרש את הטבעת ואחכ קיפצה על הראשים של שניים שקפצו לריב וחזרה אליי, היה אחד המצחיקים.
אם יש איתי 2 טובים הדאבל טים לא עובד להם אבל הם מהמרים על זה.
יש לי חשבון פתוח עם הרקדן היום אחרי מה שעשה לי ביום א. אני מרגיש חם היום הגוף לא כואב לי כמו אחרי בק טו בק
מביאים עליך דאבל? פשששד כבוד, הקרואטי היה אומר לך: חו אר יו דאבל טים?
עליי על קיירי ועל הרקדן מביאים דאבל טים שאנחנו רותחים מה3
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חו אר יו דראזן פטרוביץ'?
היו ימים עם יותר מ50 שלשות לא צוחק. הצריך דאבל טים בהחלט.
אגב הרקדן רק ביום א האחרון המטיר יותר מ50 שלשות לדעתי והרוב רק רשת הרשת עלתה למעלה ונשארה ככה עד הטבעת עד שהוא ישר אותה
תגיד לרופא שלצחוק זה בריא גם ב 2 בלילה…
דה שוט לצלם ולתלות חחחחחחחחחחחח
חחחחחח הרגת אותי דה שוט, זה המשך לפוסט של מאנו. הקליר פאת היה הכי חזק
תותח אתה יה דה שוטר…
רק שתדע שברגע שראיתי לאן זה הולך, עצרתי, הלכתי למקרר פה במטבחון המשותף בקומה והוצאתי לף בלונד, 6.6% אלכוהול, שהכינותי מבעוד מועד. התגובה הזו יושבת טוב טוב עם הבירה הבלגית.
אז ככה זה כשיש עודף זמן ויושבים בבית בלי הרבה מה לעשות? ממחר גם אני בחופש של 4 ימים, לגמרי מבחירה, ומנסה לחשוב איך לעשות כושר בשדה ליד הבית. אולי אני אחזור לרוץ כמו לפני 20 שנה? מהבית לכפר חב"ד ובחזרה, רק צריך לשמור מרחק מהישיבה שלא נתפוש קורונה….
🙂
אוהו, הומור במיטבו!
תכל'ס? ממש ממש מצחיק.
גילרי וגיא – הכדור במגרש שלכם..
.
לגבי הלילה – אחרי משחק 3 אליו באנו בלי ציפיות, סתם במקרה התעוררנו ופתחנו איזה לינק מזדמן, וגם זה בשביל לבדוק מה קורה במירוץ ל-fmvp, הפעם זה משחק שמיאמי, רחמנא ליצלן, יכולה להשוות את הסדרה, ולכן –
צפו לסבל מתמשך, המיאמי דואו-הווניל ממשיך להחמיץ, ג'ימי נעלם לאיזה מימד, אוליניק שוכח מהקלעים בפינות ונאן מברר על אופציות בנס ציונה.
בלייקרס לעומת זאת – לברון ודיוויס אחרי סולחה עולים מחויכים, דני גרין מדהים וקולע 3 מ-10 לשלוש, וכל השאר מסביב kcp, מוריס הידוע בכינויו ויקטור חסון, קוזמה והשאר מפציצים בלי הכרה לשלוש. לברון עם 34 נקודות רואה מעבר לסיבוב את התואר הנכסף, ה- fmvp, דיוויס עם 26 נקודות מבסוט מהאליפות הקרובה, והלייקרס משייטים עם 115:91
וויי וויי נבואת זעם נתת פה, אני הימרתי גם על הלייקרס, אנחנו ראש בראש 🙂
רזיאל למה אני לא עובד במקום ששותים בו בירה ב-12 בצהריים? מה זה? אבטלה סמויה
טמיר – אתה האב הרוחני, כמו שגילרי אמר, פוסט אשכי.
אכן מודה אבטלה סמוייה. וכן 5 מאמרים בעיתונות שפיטה ועוד אחד בדו שנתון של PSA AMERICA מוכיחים שאני סמויי.
🙂
גדול פאני, במיוחד דני גרין וויקטור חסון
אחלה דבר, אני גאה להיות בכת הסיקריים הקיצונית עם יואל, אנחנו כמו ג'וקים, נתחבא במערות עם הבובות והטיטולים הממוגנים ונשרוד אחרי כולכם
זה לגמרי גאוני ולגמרי שווה פוסט נפרד. כ"כ צחקתי!
השמצה גסה!
(בניגוד למנהגי, החתמתי כרטיס נוכחות בבלוג עוד בתחילת המשחק – תגובה 181.1 , אודות התלונות על השיפוט, אלא מה…)
(תודה להייטרים על שסיפקו לי אליבי מוקדם!)
.
מעבר לניסיון הבאמת נטול היגיון לעצום עיניים חזק חזק, ולהתעלם מהמציאות (קורונה. כדורסל שבאת מתגמד בהשוואה) תוך זעקות "אם עיוורים, אתם עיוורים, אתם עיוורים!!!"
זה אכן שווה פוסט נפרד.
למען הסר ספק – אתה חבר של קבע בבלוג החי! אין על כך עוררין!
הדברים נאמרו לצרכי תעמולה בלבד
🙂
מבריק ונפלא!!!!
תודה חבריקו – איך שהוא "חמקת" לי, גם שאדו, טראסט, צביקה יניב ואחרים, הכל נשלף מתאי הזיכרון האפורים (אין לי אחרים) – כאמור, לצרכי תעמולה בלבד
🙂
קרעת אותי הידוע בעבר כשוט 😉
אתה חייב לעשות פוסט פעם שבו תסביר את כל הבדיחות והביטויים.. תקרא לו: מפתח מילים להופסר המתחיל. ושיבחרו צד בכניסה אליו. פוסט חובה לכל מי שנרשם לאתר.😁😅
התגובה של הפלייאוף, קרעת!
חחח 🙏
תודה רבה אחלה פריוויו.
לדעתי היום נקבל הכרעה בדיון הסוער האם לברון מייבש בכוונה את דיוויס או לא.
ווגל יהיה חייב לעשות התאמות ולהביא את דיוויס להיות יותר אגרסיבי ואני מקווה שהוא למד את ההגנה של ההיט במשחק האחרון וימצא לה פתרונות.
ולכן אם דה שוט צודק נראה שוב את לברון מנסה יותר מדי ולא משתף את דיוויס.
שאלת השאלות מבחינת מיאמי זה האם באטלר מסוגל להביא עוד משחק כזה שגובל בשלמות.עד עכשיו אם אני לא טועה הוא לא נתן 2 משחקים רצופים של למעלה מ25 נקודות ואם הוא לא יקלע גם הערב לפחות 30 אין למיאמי סיכוי
לא הבנת, בדקות המשמעותיות כשמיאמי מאיימים לחזור לסדרה – לברון ייתן לדייויס לנצח. במחצית השנייה כשהמשחק גמור ובמשחק הבא כשהסדרה גמורה לברון ייבש אותו כדי לזכות ב-FMVP.
+ 11
בדיוק
חחחחחחחחחחחחח
אתה ממש מרים פה להנחתה.
+ 1
שאלה מעניינת, אני חושב שהיום הניצחון יהיה הכי חשוב, אני לא חושב שהיום לברון "ייבש" את דיוויס, אבל הוא כן ישתדל להיות אגרסיבי מההתחלה כדי לא להזניח את הסטטיסטיקה שלו.
אכן כך יהיה
דה שוט בוודאות טועה ואין שום קשר למשחק היום.
כל תיאוריית קונספירציה משחקת על כמה הנחות, תחושות, שיש לך, כמו שיש יכולת לשלוט במקום שלך בעולם או במקרה הזה שלברון הוא דוש רציני, ופערים שיש בין זה לבין דברים שקורים בפועל כמו שאין כמעט סיכוי להתקדם בעולם הזה או שלברון הוא ככל הנראה השחקן הטוב בעולם. הפערים האלו, בנוסף לחוסר הבנה (לפעמים מכוון) של איך דברים עובדים (אין לנו גישה למחשבות של השחקנים או אפילו לאימונים) וחוסר אונים אל מול דברים שקורים, גורמים לנו להשלים את הפערים בעצמנו, וכך תיאוריה פשוטה כל כך תופסת את המקום של הסבר אמיתי. וברגע שהיא תופסת, לא משנה כמה הוכחות אחרות יהיו (פעם קודמת שדה שוט טען את זה הסתבר שגולדן סטייט התמודדו עם חשש לדלקת קרום המוח שתעבור מאחד העובדים שטיפל להם באוכל. הוא עדיין ימשיך לצעוק בכל הזדמנות שהוא צדק. אז התיאוריה פחות תפסה כי קרי נתפס פחות דוש מלברון. מצד שני, המלך לואי ה-14 נתפס פחות דוש מלברון), או כמה המציאות תחטיף לו בפנים (דייוויס אמר בפירוש שהוא כעס על לברון בגלל טעויות בהגנה. תגובת דה שוט לזה – נו, באמת. בגלל הגנה לא כועסים. רק על התקפה ומספרים כמו שאני החלטתי) הוא ימשיך לחזור וימשיך לנסות לתפוס עוגנים בכל שמץ קטנטן של ראייה, לא משנה כמה לא קיימת וימשיך לצעוק אותה בכל מקום. וזה מטפטף. לאט לאט. ולאנשים שמנסים להסביר מה באמת קורה מתחיל להיגמר הכוח. כמה מילים אפשר לכתוב כל פעם כשכל מה שהוא צריך להגיד זה רצף סיסמאות שמשחק לך על הפער? זה הרבה יותר קל להיכנע לתיאוריה. זה נותן תחושה של הרבה יותר כוח לחשוב שדבר כזה פשוט מסובב את העולם.
אין באמת הבדל בין התיאוריות של דה שוט לתיאוריות שהעולם שטוח, או שהילארי מנהלת מרתף פדופילי בפיצריה, או שאין "קורונה". רק במידת הנזק המיידי שלהן. תיאוריות הקונספירציה לא מעודדות אנשים לפעולה חיובית, שיכולה לפעול לטובתם, אלא בדרך כלל לישיבה בטלה, ובמקרה הקיצוני הגרוע – לפעולה שמנוגדת לאינטרסים שלהם. התיאוריות עוצרות יכולת אמיתית להבין את העולם ולהתקדם לפעולות שיכולות לעזור להשיג שליטה אמיתית. דה שוט מנסה לשכנע אותך שדושבגיות היא הדרך היחידה בעצם והדרך היחידה שהעולם יכול לעבוד. זו מחשבה שאסור לקבל.
עצם זה שיש מקום פה באתר לתיאוריות קונספירציה שכאלו, ואין התרכזות אמיתית של רוב המעורבים להתנגד לה ומנגד לייצר מרחב שבו אפשר לדבר על מה שבאמת קורה שם (כמו שעושה הניתוח של אוהד אינדיאנה בפוסט הזה) ואיך דברים באמת עובדים, אלא להיפך מקבלים ומעודדים – זה פאק רציני.
איסלנדי היית סבבה – עד הפסקה האחרונה. זה מה שאתה רוצה? דיקטטורה?
נ.ב. אין דבר כזה "אמת"
🙂
לא אמרתי שום דבר על דיקטטורה. זה חלק מתיאוריות קונספירציה – שתי הדרכים העיקריות שלהן להתגונן, לפחות בשלב הראשוני, הן 1) לצרוח שמשתיקים אותם בזמן שבעצם מציעים עובדות אמיתיות כנגד (עשית את זה כמה פעמים) ו-2) להגיד שכולם בעצם חושבים ככה אבל מפחדים להגיד מה שהם באמת חושבים (ראה ערך למעלה). אני אומר שכל אחד פה צריך להבין מה הבעיות והבעייתיות במה שאתה אומר ולהיות מסוגל לזהות את החורים בתיאוריה שלך כי יש מקום לתשובות שמציגות באמת באמת מה שקרה במקום לעודד תיאוריות קונספירציה הזויות שפוגעות ביכולת שלנו להבין את העולם.
נ.ב. אין דבר כזה "סבבה"
קצת נסחפת עם "התיאוריה" זה לא שחרשתי בספרייה של האוניברסיטה או בארכיונים ובניתי אותה בלי חורים וכאלה, אצל שמעון זה בכלל בגדר "הגיג", בסך הכל אמרתי את מה שחשבתי שראיתי, זה אליף בית של גימל דלית
ד"א ההערה של אור למעלה פשוט מעולה – במקרה הזה הבוקס סקור לגמרי לגמרי איתי, ודווקא גיא פועל לפי מראה עיניים. זה אחלה מבחינתי ("אחלה" מותר להגיד?)
🙂
אתה מודע לזה שתיאוריות קונספירציה לא נבנות באוניברסיטה לאחר מחקרים רבים, כן? צריך רק אידיוט אחד שמתחיל להשלים את הפערים במה שהוא חושב שהוא רואה ואז צועק אותם לכל עבר בתקווה שמשהו ידבק.
הבעיה בהגדרה הזו היא שהיא לא נכונה. היא מבוססת על קצרנות. גיא פועל לפי מראה עיניים, נתונים והבנה של המשחק. אתה, באופן הכי פופוליסטי שיש, לוקח מאיפה שצריך את מה שמתאים לך. אתה שוכח שחלק גדול ממה שאתה אומר מבוסס על "המבט של דייוויס אחרי המשחק"? ש"הבוקס סקור" שלך הוא רק הסתכלות מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד שטחית על, ובכן, הבוקס סקור? כשגיא מסתכל על הבוקס סקור ומראה לך בדיוק איך דברים קרו זה לא הופך אותם לפחות נתונים או ליותר מראה עיניים. זו קצרנות של הדברים שבאמת קורים ששוב, מפריעים להבנה של הדברים האמיתיים.
אני חושב שזה מתבקש
https://www.youtube.com/watch?v=YEUakR7AIi0
😂😂😂😂😂 גדול רזי, איסלנדי – אני נכנע !
נעליים זה רק בבלוג החי, עם סטיב קר נחכה לוידוי, בטח עוד כמה שנים, לברון ודייוויס יתנו היום בראש, הקורונה מתכנסת בעקבות הסגר וכל שנותר לי לעשות זה לזחול בחזרה אל תוך הקונצנזוס 🙏
אאוץ'. אין דבר כזה "אמת", אבל כאשר מקבלים אותה בפרצוף זה עדיין כואב…
כן הבנתי אחרי שכתבתי את התגובה שלברון קודם כל רוצה טבעת ואז הוא יתפנה לFMVP. אני חשבתי על המשחק הבא אבל בהחלט יש מצב שאתה צודק וזה יהיה כבר במחצית
אני אלך על הלייקרס ב-5. למען הסר ספק אני לא באמת מאמין בקללות, ניחוסים והיפוכם (אלא אם זה הימור של דה שוט, מהבטן)
הכל בזידר,ריברס קיבל ברינקס מפילי,
בינתיים מפזר דיבורי קקי לכל הכיוונים.
הWWE עובד חזק
סילבר תיקן את הרייטינג (קצת)
האליפות השנה מוקדשת לקובי,
יאלללללה תנו כבר את הפאקינג גביע לבולבוס שיפרוץ בבכי,
יספר כמה היה לו קשה ושקובי אהובו מילדות וידה ידה ידה
הזיברות יסדרו הכל בשביל הבולבוס,שחררו את הקוף המזמר
למען הסר ספק, הלייקרס היום בדו ספרתי,
פאני – תרשום
דהשוט בוא לכפר,להרמת כוסית
בכיף, שיחזרו הטיסות 🙂 תעשה לי אולי סיור במפעל
דו ספרתי קל
רושם רושם
פריוויו מעולה, תודה. א. הייתי בהופעה ההיא של רדיוהד ברוקסן כשהייתי חייל. כל הזמן אמרנו וואו, מי זה הזמר המוזר עם הקול הפסיכי והעין העצלה. עוד ייצא מהם משהו אלה. ב. דרידה הוא גם השפעה שלי!…ספרו הנפלא "פרדוקס השחקן" מומלץ בחום
היי גם אני.
אני זוכר גם שחיכינו וחיכינו עד שאיזה מישהו מעצבן דחף אותי מאחור ובדיוק כשרציתי לדחוף בחזרה ראיתי שזו בעצם עין עצלה בדרך לבמה…
אולי טעיתי עם השם של הספר..
טעיתי. מדובר בדני דידרו. נו מילא
לברוך – שאלה:
כמה דקות מהמשחק השלישי אתה באמת ראית?
עם יד על הלב. ההתרשמות שלי היא שצפית רק ב-5 הדקות האחרונות
הוא לא יכול לענות, הוא עושה יוגה עם דוגמנית על בת 27 (או מעשן קנאביס, או מהמר, או כל פעילות אחרת סטנדרטית שעושים היום בני ה-80+).
לפי מה שהוא כתב בבלוג החי הוא לא יכל להגיב עד 5 דקות לסיום המשחק כי הוא היה עם הנכדות. בינתיים הוא צבר בבטן על לברון ואז שיחרר מטח קללות עסיסיות.
ככה מאריכים חיים פאני תלמד.
הלוואי עליי (כרגע מהרשימה רק מהמר וגם זה בגלל ההגדרות לפוקר בישראל. בעולם זה נחשב ספורט לכל דבר).
אצלי התוכנית בפנסיה היא לעשן, לשחק בסוני ולראות ספורט בטלוויזיה. מקווה שבשלב הזה של החיים לאשתי כבר לא יהיה אכפת, חוץ מהטלווזיה שזה חסר סיכוי מראש. אז נשארנו עם לעשן
פאני אין כמו לשבת בספה טובה ונוחה עם 2 דוגמניות בנות 27 שממסזות אותך ומולך מסך 70 אינץ של מנחם ואתה צופה בלברון מפסיד לא ככה?
ואתה גם יכול לשחק פוקר עם הדוגמניות ולהמר על פוקר למבוגרים בלבד
אני מתאר לי את ברוך עם החלוק האדום של הפנר והקובני בצד
חחח ברוך יו הפנר מיי אייז מיי אייז!
החלוק האדום עם האותיות BR רקומות בזהב.
איכשהו אני לא אתפלא אם לברוך יש גם במחסן עמוד עם במה על מריצה עם גלגלים שהוא יכול בזריזות להעמיד בסלון.
חחחח חלוק עם BR 😂😂😂😂 זו בדיוק התמונה של ברוך שיש לי בראש 😂😂😂😂
צפיתי בכל המשחק, הערב הנכדות לא איתי אני יוכל להגיב גם
חזק דה שוט…חובה פוסט נפרד!
אבל עדיין לא שוכנעתי, אני עם גיא…גם בנושא הקורונה…
את שמעון אכן אפשר רק להאט.
משהוא עשה לאתר הזה ד"ר ג'יי עשה לnba
+ 11
לגמרי ד"ר ג'יי
יותר כמו אלן אייברסון…
מונטה אליס.
לא, רגע. ג'יי אר סמית'. כן, זה נשמע נכון יותר. או שזה בעצם קיירי אירווינג?
.
קשה להחליט. מרובה כישרונות, שמעון.
מאמן אליל,
שחמטאי אליל,
רופא אליל.
חחח…
עוד יום במשרד,
תגיד חבריקו – איפה היית יומיים? חיפשתי הסבר מלומד (באמת) ל-15 נק' של דיוויס
בסיקור של רועי,
שמעון שאל ("אין לך הסבר מלומד על דיוויס?"),
וקיבל תשובה ברורה –
.
"במחצית הראשונה הוא פשוט לא נכנס למשחק. ההיט הפתיעו אותו עם ההגנה שלהם, והוא איבד כדורים מיותרים, ועשה עבירות (לכן כמעט ולא שיחק).
במחצית השנייה, בדקות ללא לברון הוא דווקא חזר לעצמו,
האמת?
ברבע האחרון לברון עשה "דה שוט", וייבש אותו (ואת כל הקבוצה. לא משהו אישי…)"
תגיד איך אין ללברון איזה מוב זכור ממותג? זה מאד מוזר.
יש דה שוט יש את משחק השפעת
אולי הגג על איגי? אבל אין לזה איזה שם תאגידי מותגי למה לא קראו לזה דה בלוק?
זה מפליא אותי שהוא לא ייצר כזה לעצמו. הגג על איגי היה קלאסי לזה
כן קראתי אותה בזמן אמת – אבל זה קצת רזה, בטח שבשבילך, לא נורא, נחליק מתחת לרדאר.
שמע – הערב זה על כל הקופה, בהנחה שלברון יבוא לחסל ב- 1-3 כמו שהוא אוהב.
to beer or not to beer
😂 ציפיתי לתגובות הפוכות שלך היה צריך להיות של גילרי ולהיפך. הפתעתם
ניגבת
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בעיקר על הרופא…
או בחירה קשה בין הד"ר לתשובה.
הד"ר מדורג אצלי מעל התשובה אבל דוקטורט סירבתי לעשות בחינם אחרי התואר ה2 כבר הייתי עייף ומשועמם. כמו כן רמת האתלטיות שלי דומה לדאדלי ששיא הקפיצה שלי היה מגע בקרש עם האמה בסביבות גיל 17.
מצד שני יש לי תשובות לכל הגנה שטנש זורקים עליי ואני די מר קרוסאובר אז גילרי לקח אייברסון בהחלט.
פריוויו אדיר, כיף לקרוא. תודה לך על הפריוויוז – אחת מההפתעות הנעימות ביותר של הבועה. נקודות נכונות, למרות שאני חושב שהמשחק של הלייקרס יותר תלוי בלברון מדיוויס – הכדור כל הזמן אצלו והם היו יכולים לנצח את משחק 3 אם הוא היה ממשיך ללכת לסל ולא עושה צעדים מטופשים. באטלר לא יתן טריפל דאבל של 40 אבל העייפות לא מדאיגה אותי אחרי שנות ת'יבס, אלא ההגנה של הלייקרס. אם דיוויס בלי בעיית עבירות ויכול לסגור לו את נתיבי הכניסה לסל אז זה יראה אחרת, כשגם הייתי נותן לדני גרין לשמור על באטלר ולא ללברון שצריך לחכות על קראודר או רובינסון.
.
אני חושב שהלייקרס יבואו יותר מרוכזים. פחות איבודים, יותר ריבאונד התקפה וישחקו הרבה יותר טוב ממה שהיו במשחקים 2 ו-3 שהיו די בינוניים שלהם. לכן 15+ ל-LA.
באטלר עשה צחוק מגרין בכל פעם שהוא היה עליו בסדרה.
זה שלברון לקח את המשחק רק עליו היה מה שחירב ללייקרס בסוף את המשחק.
ברבע האחרון לברון עם 2 מ-2 באזור הטבעת, 2 איבודים אחרי חדירות לא מוצלחות ו-0 מ-3 מהשלוש. הוא הפסיד ללייקרס את המשחק כשהחזיק בכדור ברוב המוחלט של הפוזשן, אבל לא הלך מספיק לסל. בעיקר כי עשה צעדים כשהלך, או כי הפעם שרקו לו אותם.
.
באטלר אכל את גרין עד עכשיו, אבל אני חושב שרחוק מהצבע עדיף שגרין ישמור עליו ולא ג'יימס, גם כדי לשמור את לברון להתקפה (וגם כי אני חושב שגרין יגיע מתישהו לסדרה הזאת). המטרה העיקרית היא להרחיק אותו מהסל ולכן יותר חשוב שדיוויס "יחכה" לו באזור הצבע.
נו…להזכיר לך מתי הראשון היה ומתי השני?
הוא לא יכול לתקוע ככה את ההתקפה.
בפעמים שדיוויס בא לעזור באטלר חילק יופי של אסיסטים.
הבעיה בזה שלברון שומר על באטלר היא שכדי לא לעייף את לברון הם בונים על הרבה מאד חילופים בחסימות ואלה התפקששו למה כמה וכמה פעמים.
ההרגשה שלי מהמשחקים הראשונים היא שהדקות הטובות של הלייקרס היו כשבאטלר פסיבי. אני מעדיף להמר על הקליעה של השחקנים האחרים ולא על באטלר שהולך לסל, הבעיה היא שהיו מהלכים שבהם דיוויס בא לעצור אותו ונגמרו בליי-אפים של קראודר או שחקנים אחרים. איך אתה חושב שהלייקרס צריכים לשמור עליו? באותה דרך של משחקים 1-3?
כן בתוספת דאבל טים מוקדםמדי פעם להוציא לו את הכדור מהיד (לא עשהוא כבר נכנס לסל כי אז הוא ימצא את הקלעי החופשי).
גם אם לא תמיד מסכים אתכם , אתם הדלק של האתר (ויש כל כך הרבה מנועים…החל ממנחם ורועי דרך אשך,גילרוי מאנו פרקו mbk רזי ברוך פאני,ועוד…..שתהיו לי בריאים)
פשוט תענוג
גישה לגמרי לעניין. זה ספורט, בידור להמונים.
הרבה יותר מפריוויו. זה ניתוח הסדרה עד עכשיו וזה נעשה בצורה מצויינת.
.
אם אני מיאמי אני מנסה כמיטב היכולת והכלים שלי לעשות בודנהולצר: סותם את הצבע ומתפלל שהשלשות של הלייקרס יפלו החוצה. קשה לי להאמין שדיוויס ייתן עוד משחק נפל שכזה. אני מניח שנראה את הלייקרס הולכים אליו מההתחלה.
.
לגבי רובינסון: בוא לא נשכח את האפקט שלו. נכון הוא לא סטף קרי אבל הדרך שבה הוא רץ וגורם למגן האישי שלו, ולכל ההגנה לעבוד מייצרת לא מעט עבור מיאמי. הצורך של ההגנה כל הזמן לקבל החלטה האם להחליף עליו, האם הגבוה ששומר על החוסם צריך לצאת או להישאר וכו' מייצר גרוויטי שנאן בחיים לא ייצר. חוץ מזה כמו דני גרין יכול להיות שהיום הוא יתפוס יום שבו הוא יתפור אותך עם 7/10 מהשלוש. נאן ב+/- חיובי מן הסתם כי הוא משחק מול המחליפים
ולהשאיר את פלייאוף פופ לבד השתגעת? הוא יעניש על הדאבל טים ללא רחמים זה לא עונה סדירה.
לברון הגאון ימצא אותו במסירת עין עקומה ישר לרק רשת עדיף לספוג 2 נק מדיוויס או לברון.
שלא נדבר על דני גרין עם 3 טבעות וניסיון אינסופי במעמדים האלו לא הקלעי שאתה רוצה להשאיר לבד בגמר
ואל תשכח יש גם פלייאוף רונדו זה לא הנגר של 08 זה מודל 20 הבן אדם מיסטר מאני טיים הוא כבר זורק סטפבקים מה3
בשני המשחקים האחרונים הם עם 4 מ-26 משותף מהשלוש, ו-31% (28 מ-90) מאז תחילת גמר המערב. מוכן להשאיר אותם פנויים בשביל לסגור יותר טוב את השאר
יש לי הרגשה ששמעון צוחק
רועי נו זה היה בציניות…זה מה שאתם תמיד עונים
אנחנו מנסים להשאר מחוברים למה שקורה במשחקים…נראה אותך היום לפני 5?
אני מתייצב ב5. כדאי לכם להוביל כמה שיותר😎
איך אומרים? כבר נגמרו עליך הסופרלטיבים
רונדו המנהיג האמיתי של לוס אנגלס.
נקווה לראות כמה סטפבקס של רונדו בשביל אפקט ההשפלה של מיאמי חחחחחחחח
אחד המוצלחים! (הפריוויו).
!GO HEAT (יש בירה על כף המאזניים)
צהריים טובים לכולם
מברוק על קדימון מעולה ומעמיק,תמשיך לכתוב גם בפגרה.במיוחד אשמח אם תכתב משהו מקצועי על PG מזוית של אוהד הקבוצה בה PG היה בשיאו.
לגבי המשחק הלילה,ההגיון אומר שהלייקרס יבואו עם מטלית גדולה.אני מאד מקווה שההגיון ישאר מחוץ לשער והלב ינצח.
לשתי הקבוצות יש הרבה אפשרויות להשתפר מהמשחק האחרון, המוקד הוא על דיוייס שבטוח יקבל בהתחלה כדורים כדי ליצור נקודות, אבל גם מיאמי החטיאו לא מעט זריקות בעיקר של הירו ורובינסון ואיגודאלה לא עשה כלום מבחינה התקפית. הגנתית ההיט עשו שיפור משמעותי, עברו הרבה יותר לאישית ולא השאירו שלשות כל כך קלות כמו במשחק השני , הם חייבים לבחור היכן הם מוכנים לוותר, וההעדפה הייתה למנוע מהגבה חגיגה, במשחק הקודם לא רק בעיית העבירות הוציאה אותו אלא גם עבודה יפה בהגנה.
בלייקרס במשחק האחרון לברון לא שמר, כל חילוף הוא וויתר והשאיר למיאמי ובאטלר לעשות כמעט מה שהוא רצה, הוא אוהב בדרך כלל לבוא ולעזור לתת בלוקים וכאלה, אבל להגן אחד על אחד זה פחות, לכן מיאמי יכולים לנצל את זה טוב יותר. מתוך כל נקודות של באטלר, אולי סל אחד נקלע על הראש של לברון, השאר היו על שחקנים אחרים. תנועה רבה תהיה זו שתוביל לזריקות טובות כי במשחק העומד קשה להם ליצור נקודות.
הלייקרס יגיעו הרבה יותר מפוקסים, לא מאמין שנראה כל כך הרבה איבודי כדור, איי.די לא יפגין משחק חלש כל כך, ולבטח תהיינה יותר התאמות בעצירה של באטלר ,לכן יש להם יתרון. ובלי צל של ספק המשחק תלוי בהם. מהצד השני מיאמי עדיין עם הגב אל הקיר והם יודעים שאסור להפסיד, במידה והלחץ יהיה חיובי הם בהחלט יכולים לעשות צרות גם הערב. כמובן שחובה שיותר שחקנים יפגעו כי באטלר לא ישחזר את ההצגה של המשחק הקודם אבל התמקדות בו בהגנה תשחרר קלעים שהפעם חייבים לקלוע.
גדמת איתך. גם רדיוהד וגם ניתוח מקצועי? אתה כאילו רוצה שאראה את הגמר הזה?
1+
שכחתי – מצוין אינדיאני
אני לא זוכר כזו התלהבות של רפי ההבנה כאן מאז הניצחון של הבלייזרס אי שם בסיבוב הראשון.
כשעוד היו פה כאלה שהמשיכו להמר על הקליפרס או אפילו על הפתעה של ליליארד.
–
כמה נק' למשחק הקרוב:
-ג'ימי באטלר נתן את משחק חייו ובעצם קיבל את הכבוד מלברון שלא יתן לזה להמשיך.
הנעלמות מוחלטת של דיוויס ויכו
-ההפקרות המחרידה של רז'ון שקיבל פה אינספור מחמאות אבל כולם גם יודעים מה הוא שווה כשהוא לא קולע כשמשאירים אותו
פנוי כמו ילד בקט סל.
–
מבחינת הקרב על ה-FMVP
התוצאה היא כרגע 2-1 ללברון אחרי שדיוויס עשה "קווין לאב" ונעלם במשחק האחרון לא רק בהתקפה.
גם בהגנה הוא היה גרוע ולא תרם מספיק.
חוץ מלברון שיצתרך לקחת על עצמו יותר יש עוד שחקנים כמו קייסיפי,גרין וקוזמה שיכולים לחפות על זה.
אני מניח שזו התקופה המאושרת בחייך או לפחות מאז יוני 2016. קורונה לא קורונה בכלל לא משנה.
דייויס אחרי המשחק הקודם לא יכול לקבל פרס הצטיינות על הסדרה, הוא כבר לא במירוץ
אז אם דיוויס נותן היום משחק מצוין ולברון משחק חלש זה לא משנה בעצם
זה ההבדל ביניהם – לברון אף פעם לא נרדם בשמירה (כמו שהארדן למשל נרדם במשחק 6 אחרי שדוראנט נפצע), הוא לא יסיים משחק בפיינלס עם 15 נק׳
מה עם באם ודראגיץ'?
גוראן עדיין doubtful וכנראה לא ישחק. באם בסימן שאלה – 50-50
שמעון באופי אולי יש בך מן האייברסון,
אבל חד משמעית – שינה את פני האתר כשם שהד"ר מנחם היקר כתב על הד"ר ג'יי השחקן.
השפה,העקיצות,השטויות,הנרטיבים,החוצפה (החיובית) שינתה את פני האתר כשם שהאתלטיות וההטבעות של הד"ר (לא מנחם,ג'יי) שינו את פני הליגה.
ניפגש ב5…
זה בדיוק מה שפספסת – הד"ר שינה את ה-NBA בכיוון חיובי של משחק הרבה יותר אטקרטיבי ומהנה. אייברסון לקח את הליגה לעשור של הירובול מזעזע וקשה לצפיה.
הוא גם לא הקפיד על האפקטיבי
אקבל את המחמאה
תודה על פריוויו מהאגדות
איזה יופי של פריוויו. תודה אינדיאני יקר.
עדכוני ניגוב בשכונה.
שיהיה אקשן והרבה טראש טוק היה התערבות של 3 על 3 על מגש פיצה אחרי כמה משחקונים.
קבוצה 1: הרקדן 1.85, חבר שלו חדש לא מוכר בהופעת בכורה 1.85 בן 16 וגימי באטלר בלי קליעה בן 23 בגובה 1.83 ככה בערך שמשחק קבוע איתנו.
קבוצה 2: קוריוז, התמנון בן 25 על 1.87, גמייקל גרין 1.85 בן 34.
גמייקל גרין עוד בא עם סיגריה לפני תחילת המשחק אמרתי לו עכשיו נזכרת לעשן?
התמנון וגמייקל גרין ניגרו בלי הכרה זריקות שהם בדכ קולעים כנראה מהלחץ. המשחק נקבע עד 20.
התוצאה מראה 17 7 לרקדן…
ןאז או אז הקוריוז מקבל את רוחו של קליי תומפסון ודופק 7 שלשות רצוף אחד אחרי השני בלי למסור לאיש וכמעט בלי לכדרר ישר מקבל צק סוויש צק סוויש. אחרי 3 רצוף הרקדן הגיע לשמור עליי הועיל בטובו האדון ישר סוויש על הפרצוף למרות שהוא נגע בכדור עם קצות האצבעות הוא התעצבן לא האמין שזה נכנס אחכ קרוסאובר סטפבק הכדור הסתובב 3 פעמים על הטבעת ופנימה אחכ ביקשתי חסימה הרקדן אגרסיבי כמו לברון על באטלר בחסימה החבר שלו נרדם בום 19 17 לקוריוז. הרקדן לא מתבייש וזורק לי "נראה אם יש לך מאני טיים"….
סימנתי לחוסם עם היד לעוף ולפתוח לי אופן עוד לא מקפיץ הרקדן עליי וחושש מוות ואני רק מזיז כל הזמן רגל אחת וגוף להטעייה מרקיד אותו במקום ככה איזה 7 פעמים בלי לכדרר באותו מקום ואז מעיף לו על הפרצוף 3…שהכדור באוויר אני צועק לו מאניייי יודע כבר שזה רק רשת יצא ככ קשתי ומדוייק גיים!!
אמרתי לאבא שלו שהפיצה עליו 😂😂 הוא בא לשחק עם אבא שלו תמיד, הוא צחק.
שמע אחד החזקים, בסוף תהיה ה-עז בשכונה. אבל מה זה הרקדן נחנק ככה נתקעו על 17? "היא לא רציני"
אני אוהב את ג'מייקל גרין שבא עם הסיגריה בפה, ככה צריך.
מה זה נתקעו על 17 לא הבנת לא היה להם הדמנות לקלוע דפקתי 7 שלשות רצוף אחד אחרי השני ישר בצק שקיבלתי לא היה להם עוד כדור או התקפה 😂😂
אבל ה17 7 תוצאה משקרת התמנון וגמייקל ניגרו לייאפים לא אופייניים.
התמנון זה השחקן שאני הכי אוהב להיות מלך העבודה השחורה הוא ריבאונדר על ממש רודמן קוראים לו התמנון כי הוא פתאום צץ לך משום מקום ולוקח כדורים הזרועות שלו בכל מקום. שהוא איתי אני יודע שאני לא צריך להתקרב לצבע בהגנה לא צריך להילחם על ריב לא צריך ללכת מכות פי גי טאקר שלי בלי השלשות מהפינה אבל שלשות הוא לא זורק בכלל לפעמים אני מכריח אותו לזרוק.
חצי מרחק יש לו יום אסל יום באסל אם הוא לבד. אבל הוא טוב בלקחת ריב מהשלשות שאני מחטיא ואז לקלוע אותם. ואני שם אותו תמיד לשמור על הכוכבים היריבים, שחקן הגנה נהדר ואתלטי ושומר טוב פיק אנד רול והגנת חילופים. לי ולו יש כימיה אדירה אנחנו כמעט לא מפסידים שאנחנו יחד. הבן שלי לפעמים רוצה להיות איתו ולא איתי במשחקים 😂😂
הוא השומר שהכי קשה לי נגדו מכולם הוא יודע לסגור טוב את השלשה יחסית כי הוא גם גבוה וחכם ומספיק מהיר ברוב המקרים שלא אשאיר לו אבק בחדירה והוא כבר מכיר כל מוב שלי בעל פה.
הוא הקשה על הרקדן שקלע 12 נק ב6 שלשות מתוך ה17. אני קלעתי 18 מה21 שלנו עם 8 שלשות ו2 חדירות.
הידיים שלי כמו של יוקיץ היה לי פתאום דם וכולי שריטות אין לי מודג מי עשה לא הרגשתי אפילו. לפני ה7 שלשות קיבלתי מרפק מהתמנון בקפיצה על ריב למרות שהיינו ביחד שיתק לי את היד עברו זרמים עד הכף יד 5 דק נחתי ואז חזרתי עם 7 שלשות רצוף. האמת בחיים לא קלעתי 7 רצוף גם לא באימון גם לא בסתם זריקות וגם לא נגד הילד שלי 😎
אז גרמת לרקדן לרקוד יכול להיות מזה בא הכינוי?שמעון יכול להיות שמעת על המורה שלי והרוח שוב נשבה בך , אני השבוע האלה פוסט עם תמונות וסרטון קצר שתבינו למה שווה לעשות יוגה (:(:
לא הכינוי הרקדן זה כי הוא מרקיד אנשים ואותי גם הרקיד לא מעט פעמים. יש סיכוי שעוד 2 3 שנים תראו אותו בטיוי ואם אכן יגיע לשם אגלה לכם.
רק ביום א האחרון הוא הפך אותי למטלית למרות שנתתי עליו 200 אחוז מאמץ והגנה אבל שהוא חם הוא בלתי עציר. החסרון היחיד שלו שהוא רך ושומר כמו טאונס הוא אדיש בטירוף.
לא הכינוי הרקדן זה כי הוא מרקיד אנשים ואותי גם הרקיד לא מעט פעמים. יש סיכוי שעוד 2 3 שנים תראו אותו בטיוי ואם אכן יגיע לשם אגלה לכם.
רק ביום א האחרון הוא הפך אותי למטלית למרות שנתתי עליו 200 אחוז מאמץ והגנה אבל שהוא חם הוא בלתי עציר. החסרון היחיד שלו שהוא רך ושומר כמו טאונס הוא אדיש בטירוף.
באם מתכנן לחזור
מעניין איך זה ישפיע על מיאמי…
היום לברון ידפוק משחק כאילו זה על פיצה בשכונה ויתן 7 שלשות…
וואלה שוכנעתי- אייברסון.
אפילו לטרל ספריוול…
7 שלשות זה פלייאוף פופ או דני גרין. לברון משחק על fmvp שזה הפיצה של סדרת הגמר.
אייברסון מספיק. עוד לא חנקתי אף אחד. הוא אגב השחקן הכי אהוב עליי אבר אז אין לי בעיה.
בנושא אחר אדי ון היילן מת מסרטן עצוב. אחד הגיטריסטים הגדולים קרוב לראשמור שלי בגיטרה.
פרוויו פצצה
תודה גדולה.
מחכה כבר לסיקור של מחר…..
ואאאאוו כמה שנהניתי מהפריויו הזה. תודה רבה (:
הרבה זמן לא רציתי שקבוצה תנצח כמו שאני רוצה הלילה.
יאללה מיאמי מייק מיי דיי
באם כשיר (כנראה) לשחק וכעת יש דיבור גם על דראגיץ שישחק הלילה.
שספולסטרה יעלה את נאן בחמיישיה ודראגיץ מהספסל… ישמור את האס קרוב אליו, ואז ישלוף אותו בזמן הנכון
דראגיץ' לא ישחק, מקווים שבאם כן
הלייקרס ממשיכה עם אותה חמישייה. מקווה שנצליח להבריח את לברון מהמגרש עוד פעם
דיוויס יותר חשוב
ואני לא רואה אותו שוב עם בעיית עבירות
מקווה שמיאמי ינצחו אבל קשה לראות את זה קורה
אפשר לעדכן כותרת
דראגיץ' בחוץ
אדבאיו בפנים (מקווה שישרוד)
דראגיץ לא ישחק הלילה.
בבאם ננוחם
הגיע הזמן להחליף חולצה לאותה אחת ממשחק 3
בהצלחה רועי תנו בראש למלכה
בהצלחה, רועי. יש לי את התחושה שזה שלכם.
הלוואי. יש לי תחושה שלברון נותן 35+ נקודות ושקוזמה גם מתפוצץ, אבל נדירים המשחקים של מיאמי שאני חושב שיגמרו בניצחון של ההיט
זהו גמרת סופית את ההיט
מה קורה היום , מי פצוע?מי חולה?
טראמפ משחק?
בוקר טוב לשיקוצים הקטנה העירה בשביל מוצץ העצלנית אז החלטתי להצטרף אליכם. יאללה אני עם חולצה של גימי ומצטרף לביג 4 של ההיט רועי ציקו וויד ובירדמן
שמעון,נו באמת,קברת את ההיט בזבל
דה שוט הבריז הלילה
אני לא יודע מה קרה. הורדתי את ההדבקה שלי מהפוסט של הבוקר, ועכשיו אני לא רואה כל משבצת מתחת ש הראשונות, ומתחתן הכל לבן. גם לכם?
הלייקרס רואים לבן בעיניים
הסתדר לי
כל המשחק הזה תלוי בשלשות של הירו ורובינסון. ייכנסו? היט מנצחים. לא ייכנסו? הם מפסידים. אני מדבר על 50% לפחות מהטריי
בול
מעניין אם החזרה של באם אומרת שלאונרד יהפוך שוב לשחקן יציע
אל תזלזל בעידוד מהספסל המעודד מס 1
אדבאיו משחק
בוקר טוב לכולם חברים, מצטרף אליכם לדיון גם היום אחרי שפעם קודמת לא מצאתי לייב בלוג
הווארד ואדבאיו פותחים!
בכל יום משחקים הפוסט הראשון מצד ימין הוא הבלוג החי. בוקר טוב
דיוויס עם קצת יותר מ-15% מהקליעות שלו במשחק 6
בוקר טוב כולם. יאללה מיאמי! כיף של מהלך לפתיחה
הולכים ישר לדיוויס 2 התקפות דיהיה שמח 😂😂 ודיוויס משתק את גימי בהתקפה האחרונה ו24 שניות
מה שאני לוקח מהפוזשן ההגנתי של מיאמי זה רובינסון סוגר את הווארד. מעולה להמשך אם הוא מסוגל קצת להגן
ההיט נפלאים בפתיחה מבחינתי. הם חייבים להיזהר מאדביו מתחת לסל כדי לא לחזור על החגיגה של ההיט בצבע שלשום
פלייאוף פופ
באטלר מחפש את דיוויס ואת המגע בצבע כבר עכשיו, סימן טוב
ג'ימי אגרסיבי זה בדיוק מה שצריך במיאמי
גימי עם חילוף טוב על דוויט הדביל במקום על דיוויס
וויי. וויי איזו אינטנסיביות הווארד נראה כמו אידיוט מושלם
בוקר טוב חשבתי הברזת עליץ כמו באם
יאללה חטיפה יפה של באם. ההגנה שלו על דיוויס יכולה להיות קריטית היום
ההיט בפתיחה עם אזורית 3-2 ברוב הזמן
כמה רוקים אתם מכירים שיסיימו בצבע מעל פאקינג אנתוני דיוויס?
אדאביו התחיל מצוין
הפלייאוף פופ של שמעון אשכרה עובד
פופ השתגע
פלייאוף פופ רותח
השיקצה לא מורגש אחרי הסולחה. יש מצב דיוויס אמר לו עוד ייבוש ממך אני משאיר אותך עם קוזמה?
+1 קשה לו עם הקצב. נראה איך יגיב
איזה טמא הקולדוול פופ הזה
טפו
מלבד KCP הלייקרס לא נראים טוב התקפית
אינטנסיביות מטורפת של שתי הקבוצות. לברון לא מוצא את עצמו
מיאמי כבר לא מפחדת, זה סופר קריטי להמשך הסדרה הזאת
חכה המשחק ארוך מאד ואף פעם אל תשכח שאם אתם תהיו יריב אמיתי ישלחו את הפרשים. עד כה לא צריך אותם
לא יודע איך זה ייגמר אבל רואים שינוי בגישה עוד מהמשחק הקודם. יש עוד מיליון ואחד אספקטים שצריך לקחת בחשבון אבל אני חותם מעכשיו שלא יהיה עוד בלואו-אאוט
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
משתגע מהתובנות האלה, אתה לא באמת מאמין בזה שסילבר נותן הוראות לשופטים….
חבל שזה לא קרה לפני שלושה משחקים
אמן…
נו באמת. הוא סה"כ נהנה מהעזרה שהשומר שלו עושה בהגנה
לא, אתם לא לבד.
גמני פה
מה יהיה שאף פעם לא שורקים לפאולים בזריקה על רובינסון
לברון לא יכול לא להגן אגרסיבי אחרי המשחק הקודם. אדביו פשוט דהר לידו לסל וזה לא שטענתי שיעשה עליו בלתי ספורטיבית, אבל לפחות תנסה להפריע לו
צריך רק לחפור מנהרה עם בור יציאה מתחת לבלטה הזו של קולדוול פופ בפינה, בפעם הבאה שהוא נעמד שם הוא נופל לבור, מכסים מיד עם הפרקט, וזהו, מיאמי לוקחת.
.
החדשות הטובות – נותרו רק עוד 2-4 משחקים בהם נצטרך לסבול את הפרסומת של כריס פול וסטייט פארם. תחזיקו מעמד!
אם זה יהיה היום שהשלשות של הלייקרס יכנסו אנחנו בבעיה
הלייקרס עם חמישה איבודים ב-6 דקות כמעט ולא להאמין, אבל גרין קלע של שדה!
ברוך הבא לברון
לברון התעורר ואני לא אוהב את זה
אמרתי לכם דני גרין ופופ 7 שלשות
פלופ!
אכן
הירו חושב יתנו תוקף לזרג חח
הירו לא איתנו
מיאמי פשוט קבוצה טיפשה ומוכיח. שפשוט הלייקרס רק לא קלעו בנשחק הקודם
כל מהלך אוצה שלשה מהפינה
הירו קצת למד מהפלופ, אבל גם היה מגע של תוקף
דייוויס בטירוף הירו עושה שטויות
ב-2011 לברון על הכדור פילאטיס היה הופך ל-meme מטורף
חחחחחח חשבתי על זה גם
טוב שהממים השתפרו מהדבר הזה 🙂
אם אני הלייקרס אני מנסה סוג של אזורית כדי להשאיר את דיוויס בצבע לחדירות של באטלר, לפחות כל עוד זה לא עולה לי בעבירות
נכון מאוד
באטלר לא משחק כמו במשחק השלישי. עליו לחפש את הסל בכל פעם ולא למסור!
רונדו בסרט חושב שהוא שחקן 😂😂😂😂
מיאמי לא מצליחים לקנות סל, בנוהל של המחצית השניה של הרבע הראשון
באטלר מלך
הירו צריך לרדת לספסל להעלות את אחוזי החמצן במח.
ג'ימי צריך ללכת יותר פנימה.
רונדו לדיוויס וואוווו
הירו משחק בהילוך שישי. לא טוב. שיעצור לחשוב קצת
טיילר היאו פשוט careless היום
הירו עושה שטויות. תרגיע חמוד.
דיוויס עשה כמה פעולות גדולות בהגנה
לא הייתי בונה על KCP
הלייקרס חייבת ללכת על דוויס, להכניס אותו למשחק, הוא ה real deal
מיאמי צריכה את נאם…הוא חייב להעיף את השלשה הזו במעבר. לחפות על הנזק שהוא בהגנה.
אז הלילה ג'ימי שובר את המנחוס קולע לראשונה בקריירה בפלייאוף יותר מ-25 נק' ב-2 משחקים רצופים?
הניחוש שלי הוא כן. ההיט זקוקים לנק' שלו על מנת לנצח.
דפנטלי
גיא תפסיק להוליך שולל
25 בגיים 2
40 בגיים 3
36 בגיים 4
מספיק לא לדייק במספרים
באם מאט היום את דיוויס. שמעון תרשום
יש rookie wall בפלייאוף? שואל בשביל חבר
סמוך על הירו. הוא קר רוח
ווגל לא למד ממשחק 3 לא לתת לבאטלר את קוזמה?
קוזמה זה 2 הנק הכי בטוחות של היריב.
באטלר עושה קוואי
זה לא היה פאול תוקף
למה אין הילוך חוזר דל נפילת המלך? לא נראה עבירה נראה נפילה שלו על אוליניק
ממש…ההגנה שלו מביכה…
באסה של פאול. לא היה שם כלום
לופ לתפארת של דיוויס
אדביו עשה מה שלברון עשה להירו לאחד זה תוקף
10 דקות טובות, 2 דקות רעות ו-7 הפרש ללייקרס. טובים אלה
איגי הנכה נכנס האיש שלי קראודר לא רואה כדור רק הירו עם נעליים צבעוניות…
לא יכול לראות את נאן, איזה טיפש. צ'אלמרס לא על הספסל במקרה?
גימייי רותח עושה המדדה רק עם יותר חן
באטלר מתחיל את האגרסיביות. הלייקרס צריכים לפחד
אחחח באטלר איזה מלך.
יאללה הירו מה שהיה מת. מה שמעניין זה מה שקורה עכשיו
The power of now
נאן מחמיץ בלי סוף.
ארבע שלשות מאותה פינה ומיאמי לא לומדים
הם מהמרים על זה
דיוויס מחסל לבד את ההיט בהגנה
אינטנסיביות מטורפת, מיאמי בהלם! חוץ מבאטלר מתקשים להגיע לזריקה. הירו ונאן נראים כמו מסכנים. מאמין שיתעוררו. הלייקרס נושכים
אין להם חוץ ממנו אף אחד באחד על אחד
שיעיפו כבר את נכן מהפרקט
יחתום בתאגיד אחרי הסידרה
לדעתי סביר שנראה את הלייקרס מנסים לאטום את הצבע בהגנה אזורית, עושה רושם שזה עובד קצת יותר טוב, וזה גם מאפשר להם לקחת יותר ריבאונדים (חשבתי על בוקס אווט למרות שהם לא יושבים על הקשת אבל זה הזכיר לי מבחינת העיקרון של לנסות לשלוט בריבאונדים)
חבל שצ'למרס לא על הספסל, היה יכול להדביק עבירות ללברון
ג'ימי כוכב עליון.
נכון. אבל יתעייף אם ימשיך ככה
במקום ספולסטרה אני לא מפחד מקוזמה. הוא לא מספיק טוב בשביל להעניש כל המשחק והוא בעיקר טיפש. אם הוא יצבור ביטחון ויתחיל להיות סוליסט זה מעולה לנו
מיאמי לא מוצאים ידים ורגליים בהתקפה. רק גיימי מראה מנהיגות ועושה את העבודה.
הרוקים לא ממש במשחק.
כל מה שנכתב מתגשם-
הצוות המשלים של הלייקרס לא מחטיאים.
במיאמי נאן לא שייך לענף, איגואדלה לא שחקן לפיינלס, צמד הוונילים לא מתפקד. רק ג'ימי בעניינים, אבל זה לא יספיק.
קנדריק נאן בא להצדיק את המיקום שלו בדראפט
רגע לפנתיאון – שלוש זריקות מהקו לרובינסון
אי אפשר להתלונן על ההגנה של מיאמי בנוגע לשלשות. זה המחיר של בלימת דייויס, וזה מחיר שהם במודע בוחרים לשלם.
ובצדק… עדיף לך להמר על קלדוול פופ וקוזמה מאשר לחטוף ממנו ומלברון
ממתי ג'ימי נהיה דרוזן מחוץ לקשת? לא מסתכל על הסל בכלל.
ג'ימי כרגע משחק "לברון 13"
לא צריך 3
דיוויס זה כל ההגנה של הלייקרס לבד…בנתיים השלשות נכנסות ללייקרס, לא משהו עבור ההיט
ועדיין – הירו חייב להמשיך לזרוק.
מיאמי פתחה נהדר את הרבע. פשוט נהדר
קוזמה בהגנה מלווה את המתקיף לסל כמו שמארח במסעדה מלווה את הסועד לשולחן
😂😂😂
2 הנק הכי בטוחות דל היריב
צריך לכתוב על החולצה קליר פאת במקום הסלוגנים של המחאה
מתנדב לשלם על חלק מהפסל שמיאמי תקים לבאם אדביו אחרי שהוא יפרוש
מצטרף, יש קישור להדטסטארט?
איגייייייי
נאן קלע!!!! זהו, הלך על הלייקרס.
סלחו לי אבל מי שכתב מעליי שאיגודלה לא שחקן לפיינלס (בלי קשר לשלשה עכשיו) – אתה ממש אבל ממש לא צודק
רגע של קצר חשמלי במוח תסלח לו
עשו על קוזמה כבר 10 נקודות. חור בהגנה. ורונדו חור בהתקפה. הלייקרס עם 3.5 שחקנים
פלייאוף איגי (:
כמה החסימות של אדבאיו היו חסרות. פותח את כל המשחק עבור מיאמי
הדבר הכי מגניב בג'ימי?
סטאר שלא מיילל בכל מהלך לשופטים. מרענן.
קארוסו זה דלבדובה לעשירים. שונא אותו. איזה רול פלייר מושלם
בושה סהוא ברח פעמים למישהו
+1
הוא מזכיר לי את פניני בהגנה שלו – לא מפסיק לתת קטנות ולהציק כל הזמן.
איגי הנכה קולע סוף סוף. הכל התחיל מעבירה של קוזמה הדביל על קליי קרי ל3 זריקות
לא בכדי זה המשחק הכי טוב של רובינסון עד עכשיו
ולחשוב שכל זה שבאטלר על הספסל (ודייוויס)
נייס נייס
או.. ככה הם צריכים לשחק
מספר 23 בצהוב נראה לא מחובר לקבוצה.
קארוסו הזה פשוט תופעת טבע – הכי קטן על הפרקט, אבל נכנס לצבע כמו ענק, לוקח ריבאונד התקפה, פשוט תענוג.
העובדה שספו שיחק סמול בול ואז כשדיוויס יוצא- להכניס את באם- גאוני.
דה שוט,
הלילה אתה מפסיד את ההתערבות.
דיוויס בחוץ וההגנה של הלייקרס שונה לגמרי , פתאום יש להיט אוויר בהתקפה. לברון עוד מחפש את עצמו בנתיים.
יפ קולעים כל התקפה אדביו מרגיש אולסטאר
מעברונים אמריקאיים בפסק זמן זה גורם מספר אחת להראות בישראל בין 4 ל-7
+50
מר "הניסיון שלי ידריך אותי" לא במיטבו
להקאות
הזברות בנתיים נותנים לשחק …בלי שריקות אוויר …
עאלק צריך לקבל עוד תכנית על הבכי 😂🤣😂
לא סגורה מי הפרשן הזה אבל הוא קורע אותי מצחוק 👍🏼👌🏽
אדביו מרגיש אולסטאר על מרקיף
קראודר לא בעניינים
איפה כל אנשי "מיאמי מביכה את המעמד"?
יקפצו אם הלייקרס תגיעה ל3-1,
יסתתרו בחורים אם לא…
haters gonna hate
המשחק עוד ארוך… להפסיד בכבוד זה לא משהו לספר לחברה.
אם תנצחו את הסידרה תוכל לטטרש עלינו
העולם שלך ממש שחור ולבן – ממליצה לך להסתכל פעם על חוברת צבעים..
Just saying
הפסדים בכבוד אף פעם לא הלהיבו אותי אבל אם זה מה שעושה לכם את זה מי אני שאגיד לכם
תחרותיות…
תחרותיות עושה לי את זה…
אדבאיו הזה אגדה. מה שהוא עושה בהתקפה…. הוא כנראה הגבוה השלישי בטיבו בליגה אחרי דיוויס ויוקיץ
😂😂😂😂
לברון כבר עם 5 איבודים – התבאס מהכמעט טריפל משחק קודם – מנסה לפצות…
אופס… היה אמור להיות למטה
בזבוז מתפרצת של מיאמי
באם שחקן מדהים. כיף שחזר
הנה השופטים הנבלות הגיעו
למרות שהלייקרס ממשיכין בטקטיקה של אזורית שמנסה למנוע את הדרך לצבע, עד שדייויס לא ישמור על אדביו הם לא יצליחו לעשות את זה טוב מספיק
לברון כבר עם 5 איבודים
דיוויס נכנס – באם החוצה
שיר הלילה עבר שינוי זמני:
.
הכל פתוח עוד לא מאוחר
מצב הרוח ישתפר מחר
זה יתכן, זה אפשרי –
כל עוד מיאמי כאן שרים…..
שיקצה מחרבן מהמחשבה שהfmvp י יה לא שלו
ההבדל הגדול בין המשחק השה למשחק הקודם הוא שהמשחק השה נראה שווה לחלוטין בין שתי קבוצות. במשחק הקודם לייקרס שלטה ומיאמי הישוותה (למען האמת – באטלר הישווה) ורק בסוף מיאמי ברחה. המשחק הזה "נראה" שווה לחלוטין
מיאמי קצת יותר חכמה הייתה עולה לדו ספרתי פה, עכשיו שיוויון
אולי לראשונה מאז 2011 לברון נראה אנושי לגמרי.
זה התת מודע מגיע שהmvp פיינלס אולי לא יהיה שלו. על זה ההיט צריכים לשחק זה הסיכוי הכי טוב שלהם
וקלי אוליניק מחרבן את הנשחק משני הצדדים
דיוויס חזר ישר שיוויון 😂😂😂 אדביו היה נראה אולסטאר על מוריס שדיוויס נכנס העלימו אותו על הספסל
הזריקות האלה של אוליניק וקודם של קראודר מה4 ממש מיותרות. תמסרו למישהו ותעשו עוד צעד קדימה
השלשות של הלייקרס הרבה יותר "חופשיות" מאלה של מיאמי. של מיאמי הרבה יותר מאולצות
מיאמי חייבת לפתח קילר אינסטינקט. חייבת. כמה הזדמנויות לברוח שהלכו לפח
חחחח גרין עם זריקות של קט סל לברון עייף מההטבעות של עצמו המשחק הזה ברמה אחת מעל הקודמים משחק של סדרה. מפחיד
בינתיים כן
מיאמי לא שייכת.
כל מה שקורה זה חבלי לידה של הלייקרס.
דווקא שלברון בחוץ הלייקרס חוזרים.
מיאמי פספסה פה הזדמנות לברוח לדו ספרתי ואיכשהו שוויון…. הם חייבים לנצל דק' התקפיות רעות של הלייקרס…
צריך את הירו טוב עכשיו עם גימי עד סוף הרבע
הירו עם נעליים צבעוניות
ההתקפה הגרועה של מיאמי לא מאפשרת להם לייצר בריחות או איזשהו הפרש סביר שילחיץ את הלייקרס
הלייקרס עם 4 ריב התקפה על 9 ריב' הגנה של ההיט. אוליניק עלה להיט באיזה 5-6 נק' תוך דקה – מוריס עבר אותו כמו אוויר לדאנק של דיוויס, לקח שלשה לא אחראית ועדה פלופ שהסתיים בשלדה מהפינה.
חחח ואן גנדי קורע
יומיים מנוחה בין משחק 4 ל-5 יעשו טוב מאוד לאדביו (ואולי גם לדראגיץ'). אבל בשביל זה צריך לנצח היום
בחירת הזריקות של הירו והאנמיות של כל שחקני מיאמי חוץ מבאם ובאטלר תעלה להם בסדרה
הרונדו הזה. הוא לא ינצח , אבל הוא מביא את הלייקרס למצב שהם יכולים לנצח.
מה נאן עושה כאן???
2 שלשות
הלייקרס צריכים להשאיר את לברון על הספסל ולתת לרונדו ולגבה לנצח.
כשלברון חוזר הוא לא צריך להיות מוביל הכדור של הלייקרס. רונדו או אפילו קרוסו
דייוויס בהגנה מדהימה. עושה הכל. גרין כבש מהקרן
ספו שוב שכח שחקן שצרטיך להיות על הפארקט במקום נאן: ג'יי קראודר
אסור לנאן לצבור ביטחון
לברון תוקף לאט מדי. משהו שקרה גם במשחקים הקודמים. שימשיך ככה
או, קראודר נכנס!
אני מחכה לשלשה הארוכה והלא הכרחית של לברון ברבע הרביעי
ג'ף ואן גנדי: "לברון לא נגע בו!"""
לברון כן נגע בו
הוא התכוון שלברון לא נגע בכדור.
ברור שהכדור יצא מהירו אבל הייתה עבירה של לברון
ג׳יימס ווינר. כל כך קשה לו הערב אבל הוא לא מוותר. כפי שכתבתי מוקדם יותר – הוא לא יירדם בשמירה ויסיים עם 15 נק׳. או שכן… אבל לא בלי לנסות
הירו פשוט שחקן חלש. אבל לא רק חלש אלא טיפש
הירו בדרך להיות סופר סטאר
תגידו למה יש אור בכל המגרשים מסביב? לא חבל?
הירו לא בעניינים, מכריח זריקות בכוח. לא במקרה הוא 2-8 מהשדה.
מה נסגר עם טיילר הירו? איזי
ביום שאחרי הצלנג השופטים יגידו טעינו הייתה בכלל עבירה של לברון יבוא המשיח
שיקסה לא מקבלת את הכבוד המגיע לו מהשופטים…
שופטים מכורים
זה גועל נפש
התברר לי להפתעתי שאני אוהד של הלייקרס של רונדו. את הלייקרס של לברון הרבה פחות
הצ'לנג' של ווגל עבד – 2 שריקות גבוליות לטובת הלייקרס
באם מקודם קצת עשה תנועה עם הכתף, מקווה שהכל בסדר
כאוהד לייקרס אני אומר שקארוסו פשוט עשה הצגה בפאול כביכול של באטלר
גימי לא נגע
אני מת על באטלר. משחק ולא מוציא מילה, בניגוד ללברון המגעיל הבוכה על כל שמירה
+100
ווגל חיית צ'לנג'ים.
שיעביר קורס בפגרה למאלון והחבר'ה
+100
יודע את העבודה
זה לברון אמר לו
לא היה כלום כי אין כלום.
ללברון לא שרקו על יותר מזה.
עד עכשיו אבל שיפוט סבבה.
ספרתי כבר איזה 5-6 טעויות אבל לשני הצדדים.
מהלך ההתקפה הכי טוב של הלייקרס ב-3-4 דקות האחרונות היה כשלברון היחיד שלא נוגע בכדור. צירוף מקרים?
הייטר
הירו מחרבן עם הנעליים הצבעוניות
שיפוט בלקטיבי ביותר עם האופנסיב
מה נאן עושה על הפארקט כשיש לך רובינסון צעיר ולקי[עי נהדר (וגבוה מאד!)
חחח ג׳יימס עם הבוקס-סקור בראש 😀
קארוזו מת קארוזו מת קארוזו מת קארוזו מת
לחן: עממי
לא זוכר מחצית כזו מלברון. אף פעם.
השיקצה אפילו לא זורק ראיתם אחך בזבז זמן?😂😂😂😂 הוא מדוכא מהfmvp
מה לברון עשה עכשיו ?
היה לו איזה 4 שניות על השעון
קארוסו קפץ בדירוג הפלופרים שלי לטופ 3 ביחד עם בברלי והארדן.
Just saying.
את בכלל לא בכיוון מרקוס סמארט וקייל.לאורי לא רואים אף אחד ממטר
לדעתך – לכל אחד הרשימות שלו.
+ 1 זה ליגה אחרת
מחצית די שוויונית. מיאמי חייבת ללמוד לרצוח משחקים. יש רגעים שצריך לרוץ לסל באמוק ויש רגעים שצריך לעצור רגע ולחשוב. היום הכל היה הפוך
הירו נוראי. זה לא רק שלא הולך לו, הוא מחרב למיאמי את המשחק
לברון: 8 נקודות (3 מ-8 מהשדה), 3 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 5 איבודים, +/- של 8-.
דיוויס: 8 נקודות (4 מ-7 מהשדה), 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים.
.
לא חושב שלמישהו משניהם מגיע MVP גמר. שיתנו לבאטלר וזהו
לברון נוראי במחצית הזאת, דיוויס לעומת זאת היה מצויין לטעמי חוץ מזה שמיאמי הצליחו לסגור אליו את הקווי מסירה (ספרתי לפחות 4 חטיפות/ איבודים במסירות אליו) אז הוא לא זרק הרבה.
להגיד שלברון לא מוסר לו או משהו כזה – שטויות.
הוא מוסר.
פשוט לא טוב בכלל.
אחת המחציות הכי גרועות שלו. תוקע לגמרי את ההתקפה של הלייקרס. אם הוא לא מתפוצץ במחצית השנייה והלייקרס עולים ל-3-1 אז המצטיין של הגמר עוד ילך לדיוויס, אבל אם הוא לא מתפוצץ במחצית השנייה יכול להיות שהאליפות עוד תלך למיאמי
+1
אני כן היתי מצפה מדיוויס לבוא יותר לחסימות ולנסות יותר לקבל כדורים. לפעמים הוא מקבל את הגזרה הזאת בקלות מדי.
כן הוא טיפה אנמי
המחצית עפה בחמש דקות. מדהים
אשכרה.
אינטנסיבי מאוד, אני יושב על קצה הכסא כמו שאומרים. (מטאפורית, כן? בתכלס זרוק על הספה כמו קארוסו על הפרקט בסוף המחצית)
חחח אני בדופק 250 כמו לברון בערך
היירו מחטיא שלשה פנוייה לגמרי, קרוסין שם אחת כזו באותה הדקה. איך מיאמי רוצים לקחת את המשחק עם שלשה פנוייה הם לא מכניסים?
מי שרואה את המשחק ולא רגיש מספיק לראות ולהבין שהשופטים מוטים ללייקרס הוא ככל הנראה רפה הבנה
בתור אנטי לייקרס אני חושב שהיו טעויות לשני הצדדים
באיזה שריקות?
האופנסיב לבאטלר זה פוט בדיחה.
זה שלברון מילל לשופטים כל פעם לא אומר שבאמת היה משהו
קארוסו מצטיין המחצית הראשונה.
הלבנבן הזה משחק בלי פחד.
מה פתאום יואש הירו שחקן שחקן
יש מצב שעד סוף המשחק לברון עם קוואדרופל דאבל של נק' ריב' אס' ואיבודים
הלוואי, יצחיק אותי ממש.
יותר יצחיק אותי טריפל עם איבודים ובלי אסיסטים.
רבע שלישי התפוצצות של לברון
באטלר ובאם עם 9 מ-12.
שאר מיאמי עם 5 מ-18.
טיילר הירו עם 3 מ-10
קארוסו ענק…הוא בכלל אמור היה להיות רואה חשבון…בטח לא להיות בגמר. כל דקה בשבילו זה זכייה בפיס.
לייקרס צריכים להכין איזה הפתעה לחצי השני
אולי שיחליפו את מרקיף מוריס במרקוס מוריס, אף.אחד לא ישים לב
מי שראה את הירו בפלייאוף הזה מספיק יודע שהילד הזה יכול לעלות לחצי השני כאילו לא היה חצי ראשון ולתפור 15 נק' ב-8-9 זריקות. יש לו זיכרון מאוד קצר.
לטוב ולרע..
כמה מנתוני המחצית:
את הלייקרס הוביל במחצית KCP עם אותן 10 נקודות מהרבע הראשון, לברון, גרין ודיוויס עם 8 נקודות כל אחד, אם כי לברון הוסיף גם 5 איבודים, וקארוסו עם 7. את מיאמי הוביל באטלר עם 13, אבל 0/2 מהשדה ברבע השני אחרי 5/5 בראשון, אדבאיו ורובינסון עם 9 נקודות כל אחד, והירו עם 7 ב-3/10 מהשדה. מבחינה קבוצתית הלייקרס עם 7/16 לשלוש לעומת 4/15 של מיאמי, אבל ההיט עם 9/12 מהעונשין לעומת 2/3 של לברון והלייקרס.
הלייקרס גם עם 9 איבודים לעומת 6 של מיאמי ומובילים 23- 20 בריבאונד.
מיאמי מהמרים כרגיל על הצוות המסייע של הלייקרס שבנתיים פוגע יחסית. אגב 4 דק' ראשונות של הרבע דיוויס בחוץ ומיאמי עשו 14 או 16 נק' ב-8 הדקות הבאות שהוא חזר הם עשו באזור 10 נק'. אם מסתכלים על השפעה בשני צידי המגרש אז הוא מוביל במאבק על FMVP על פני השותף שלו.
באטלר צריך לחזור לקחת את הכדור אליו ברבע הבא בהיט , קצת נעלם לי ברבע השני.
לשאלה הברית חשובה – כמה נגיעות היו לדיוויס במחצית?
נתונים כאלה מפרסמים רק אחרי המשחק
בתחושה הסובייקטיבית בלבד, בהתקפה לא מספיק.
ללייקרס יש 5 שחקנים בפלוס מינוס חיובי – החמישייה ורונדו במקום לברון.
אצל מיאמי יש 3 שחקנים – אדבאיו, רובינסון וקראודר.
באם ובאטלר צריכים לקלוע 25+ כל אחד ואז אולי יהיה למיאמי סיכוי
לא ברור לי מה קורה בלייקרס. נראה כאילו לברון נפרד מהקבוצה. ווגל צריך לעשות/להגיד משהו במחצית כדי לשנות את זה. הם עלולים להפסיד את הסדרה הזו.
הבחנה חדה הגדרה מצויינת
מיאמי חייבת לקלוע מהשלוש, יותר מדי החטאות של זריקות קלות. ההגנה עובדת טוב הרבה עזרה, מקבלים שלשות אבל זה על חשבון העזרה על דיוויס ולברון. בינתיים השופטים לא שורקים כמעט כלום ללייקרס, וקצת יותר למיאמי כשהם עם שלושה שחקנים עם שתי עבירות ובלייקרס אף אחד.
כבו את האורות מסביב – לא חבל ?
יאללה מיאמי, לפתוח את המחצית עם תרגיל לשלשה (שנכנסת) לרובינסון ומשם לא להביט לאחור
אם השלשה של קראודר הייתה נכנסת זה חומר לטופ 10. הנעת כדור אדירה
מת על המיד ריינג' של אדביו
ו ככה את רוב החצי השני.החמישייה הטובה ביותר של מיאמי. שיישחקן ככה את רוב החצי
אדבאיו פשוט אמן. מסירות מדהימות
אפשר לשחוט את גרין ופופ על הקליעה אבל ההגנה שלהם על רובינסון מדהימה
ל=AD פאול שלישי, לא?
הלייקרס משחקים 4 על 5 בהתקפה כשהכדור לא בידיים של לברון
הירו בן ה-20 הוא סופר סטאר
הירו תאווה לעיניים
מאנו עם ההגדרה של הערב: לברון נפרד מהקבוצה. ואני אוסיף – זה דו כיווני – הוא איבד את המנהיגות עם התרגיל שעשה לדייוויס יודעים! אבל זה בסדר מבחינתו. הוא פייטר. רוצה FMVP
השחקנים יודעים!
מה הוא עשה לדייויס?
איפה היית במשחק 2? בקולג׳? 🙂
ראיתי לאן זה הולך, התבאסתי ופרשתי🤷♂️
ייבש אותו 🙂🙂
לא מסר לו?
קראודר יא אפס!!!
השיקצה בשביתה איטלקית נראה
מה הירו עשה כאן?
מי שאמר שלהירו אין שכל, אני מעדיף את שלו על שלך (כמובן בכדורסל)
מיאמי חייבת למצוא יד מבחוץ… הירו זרק לתקרה ואיכשהו זה נכנס. מוריס כבר משחק שני מגיע מהספסל ונותן עבודה בלייקרס.
יש לי אמונה שההיט מסוגלים לקחת את הכל🙌
אולי זה העיר אותו
רועי, השלשה שביקשת
קיוויתי שהפעם היא לא תכנס
ג׳יימס נגד העולם 💪 רומנטיקן
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הירו…ילד…
טיים אאוט טוב של ספולסטרה
יאללה ג׳יימס כנס בהם! במי? בכולם!
הלייקרס מתחילים לעבוד בהגנה
מיאמי עם שטויות סתם גורמים לי לתקווה נגרים מידי בהתקפה
מוגבלים מאוד
למיאמי אין תרגיל אחד של SCREEN או פיק-אנד-רול, להשאיר שחקן פינה לשלשה שלה. כל השלשות מאולצות. פרנק ווגל העלה את מוריס בחמישייה, ולמיאמי בינתיים אין תשובה. אולי צריך את וליניק במקום הירו
Y
ספולס לא נותן למשחק לברוח לו.
חטף 2 סלים רצוף, מייד פסק זמן. ככה עושה מאמן טוב.
אם לברון עכשיו יתפוס קצב עם החדירות האלה לסל, איגדולה למשל מישהו שיכול לשמור עליו ממש לא רע
אני לא מבין איך מאמן מהולל כזה לא מצליח לשרטט תרגיל מזוין אחד לרובינסון או הירו
שומרים עליהם כמו חיות
באטלר נעלם באמצע השני
משחק מאוד sloppy של מיאמי
למיאמי אין אף תרגיל להשאיר שחקן בכנף לשלשה
רק ביקשת
למה אוליניק לא משחק ביחד עם אדביו?????
ממתי לברון קולע שלשות ככה
מיאמי לא פוגעים, החטאות בכמויות.
הם במשחק כי זרקו יותר עונשין ובזכות משחק סולידי של האטלר ואדאביו.
הלייקרס הולכים לנצח בקצב הזה (כצפוי..).
עד עכשיו בסדרה הלייקרס הריצו 3 פיק נ' רולים של לברון ודיוויס לפי זאק לואו. לא ראיתי כאלה עד עכשיו במשחק
תיאורית הקונספירציה של הערב: זה הפוך – זה כריס פול שמשלם לסטייט פארם עבור הפרסומות האלו בפיינלס. זו הדרך שלו להגיע לגמר סופסוף ולשמור את עצמו בתודעה.
איזה קבוצה גרועה ומוגבלת מיאמי.
על מה אתה מדבר?
ג׳יימס מנצח לבד. טוב, דייוויס חיה בהגנה. מטריה
מיאמי החטיאו הרבה מאד זריקות טובות
אם יצליחו להישאר צמודים עד הסוף הם ינצחו
הגיע הזמן לדאבל טים על השיקצה. בחייעת לשים עליו עת אדביו ורובינסון ככה? בדיחה
לחלוטין
רובינסון כשבא לעזרה בלחץ עחיו בדאבח טים במשחק 3 עשה עבודה מצוינת
לברון יגמור את המשחק על ארבע
אני מת על פופ. הוא האיש שלי. אמסטף
לברון התעסק עם הנעליים של דיוויס?
רק שהירו יתחיל לפגוע והמשחק של מיאמי
דיוויס עדיין לא זרק הרבע
דייוויס נרדם בהתקפה – לברון אשכרה כיבה אותו. היה על 30 נקודות בשניים וחצי רבעים. קלע מאז 25 בטוטאל בשני משחקים
לא הייתי מתרגש מהשלשות של לברון, קלע 2 יחטיא את ה-4 הבאות.
השלשות של מיאמי זה כמו אוויר לנשימה עבורם. זה פותח את המגרש עבור באטלר ואדבאיו. עד עכשיו הקלעים של ההיט לא במייטבם בסדרהי
מה עובר על AD
איזה פער עצום בין משחקים 1-2 למשחקים 3-4
זה עצוב מעצבן ומחרפן
לטעמי בהתקפה הלייקרס לא עובדים מספיק בשבילו בניגוד למשחקים 1+2
שיפוט באדיבות סילבר
גג נקי
לברון הגיע בפתיחת הרבע… האם השלשות של מיאמי יתחילו להכנס???
סוף סוף כיבו את האורות במגרשים מסביב 👍👍
באטלר וקראודר פשוט דומים במשחק ההגנה שלהם. מרקט הוציאה שני חבר'ה לטופ בהגנה
לברון האגו מנייאק הנכלולי לא מושיט יד לדיוויס לעזור לו לקום איזה אפס.
פשוט אדם עלוב. כמה גועל נפש מרוכז ביצור אחד🤮🤮🤮
חחח תחרות זה תחרות 😀
דיוויס ויתר על ה-fmvp
זה של לברון
לגמרי וההיט ממשיכים לתת לו לזרוק מה3
אפשר לומר שמיאמי מצאו את הדרך בהגנה
עכשיו זאת סידרה של dogs
נאן היה יכול לרוץ עד הסוף
סל שנכנס אחרי שריקה תמיד מרגיש מבוזבז
צריכים עכשיו גבוה. אוליניק
מסכים
והנה הוא נכנס
שמעון מי זה 15? איך עבר לך פרש מתחת לרדאר?
זארבה טמא ידוע
מי פספס? זה היווני אחד הפרשים הבכירים
אם השופטים מאשרים את השלוש זה מכור
ככה פשוט
האם כל גבוה שמשחק ליד לברון בגמר יגמור כמו טריסטן תומפסון?
With a Kardashian?
Without a job
אם מאשרים את השלשה זה יהיה מביך
תכלס צריך להיחשב שלשה טובה ההיט מפגרים די עם אדביו עליו הוא מטלית בשבילו והיום הוא קולע את השלשות
די עם אדביו על לברון הם לא רואים שהוא קולע את השלשות היום? כמה יתנו לו ככה בחופשיות?
מיאמי נראים עייפים, לא זזים מספיק בהתקפה, צריך לתת להם לנוח קצת – איגי, אולייניק.
הייתה עבירה על באם ושורקים נגדו
איגודלה צריך להיכנס על לברון
החלטה מצויינת.
ממשיכה את השיפוט הטוב של הלילה (סה"כ – היו פלופים)
לברון בלתי נסבל. איזה בכיין. אין לך צ'אלנג', תסבול בשקט
קוזמה נותן סדרה יחסית טובה
איך לברון לא מתבייש לצעוק על הפאול שעשה?
וואי שלברון ישתוק כבר, הוא לא מפסיק לבכות על עבירות ברורות.
חלק מדרידות נמלך מפרשיו שנדבעו לו אמונים
קוזמה לא רואה בעיניים
יש כל כך מעט תנועה בהתקפה של הלייקרס שזה כמעט עצוב
פאול ברור. לברון די לבכות.
באטלר עייף?
נראה לי פעם ראשונה שאני רואה אותו עייף…
עייף??? על פי מה את אומרת את זה…
מוסר יותר מידי בהתקפה במקום לתקוף את הטבעת.
כמה החטאות שהוא קולע בד"כ בקלות…
ממש מקווה שאני טועה אבל…
נאן זה בזבוז
דיוויס מנגב
מתי ג'ייאר סמית' נכנס? הוא חסר
לברון בכיין, אני ממש מבין את ההייטרים שלו, לפחות בקטע הזה שאין מהלך שהוא לא בוכה לשופטים…
אולי כמה טכניות יסדרו את העניין.
הבדיחה של הלילה – טכנית למלך.
😂😂😂😂
פופ מיי מאן
חחח קטסל רונדו 😂😂😂
ספולסטרה קח טיים אאוט
באטלר (וגם איגואדלה בדרך כלל) מוותר על זריקות טובות בשביל לחפש מסירה או זריקה קשה. ההיט צריכים שבאטלר יהיה יותר "אנוכי"
אם ספו לא עולה לרבע הרביעי עם באם, קראודר, באטלר, ושני הוונילים היורמים מיאמי יפסידו. אם הוא עולה איתם – מיאמי מנצחת.
מיאמי נתקעים בהתקפה. דרגיץ' חסר מאד.
גיימי צריך לדאוג שדייויס יבור פאולים.
פסק זמן מתבקש ספולס
באטלר התחיל עם 5/5 מאז 0/6. הוא לא מצליח לגרום לחילוף כי לא מאיים משלוש
מדהים שהצליחו להוריד לנקודה. לא נותנים ללייקרס לברוח
רונדו צריך לקבל לפחות 10 דקות ברבע האחרון
צריך להיות על המגרש כמה שיותר זמן עם דיוויס.
נאן הוא 1.80…
אז שיעשה פאקינג בוקס אאוט, כל משחק חוגגים עליו בריב' התקפה
כמה מהלכים ספורים של קארוסו משאירים את הלייקרס בתמונה כל פעם מחדש. שחקן מדהים.
דיוויס עם עליונות בצבע על כם שחקן והוא זורק משלוש, מה הלוז??
מדביקים לאיגי עבירות
מאיירס לא ראה שנייה. 7' שלוחם וקולע
ראיתם את לברון פורח שם מהבנץ'?
על מי הוא צרח? שופטים? חבר לקבוצה?
איזה פאול מטופש של אדביו
ממש.
ועוד ה4 שלו.
וואו מיאמי כמה שטויות 🤦♂️
אויי מיאמי
אויי הירו
פאול אדיוטי של איגי
קשה כשהשלשות לא נכנסות
מה קרה להירו??? הקליעה נעלמה לחלוטין במשחק הכי חשוב
הירו ברבע האחרון והירו של רבעים 1-3 זה לא אותו שחקן. מקווה שיתהפך שם משהו
הירו היום נגדכם.
פאול טיפשי של איגי, זריקה רעה של אוליניק, התקפה איומה בסוף ומתנה לדייוויס לסיום 🤦♂️🤦♂️🤦♂️
מה קורה עם הירו???
היאו השה חתיכת טיפש אידיוט ומטומטם
😂😂😂😂
איזה סיום מבאס של הרבע – נתנו לדיוויס 4 נק' מתנה מהקו
איך מיאמי עם 4 שחקני לייקרס לא מצאו אדם חופשי לשלשה?
היו למיאמי כמה הזדמנויות להרוג את המשחק ובמקום נתנו אותו במתנה ללייקרס (בסוף הרבע הראשון והשלישי). ככה צוברים ניסיון…..
הירו איבד את הקליעה לגמרי.
רק רובינסון חצי פוגע היום.
הוא עם נעליים צבעוניות. גם האיש שלי קראודר מנגר למוות
פשוט בדיחה שקבוצה כזאת חלשה וגם טיפשה נמצאת בגמר.
במקום לאכול את. שעון הם שולחים אותם לקו ומביאים רביעית על אדביו
ניצחו את משחק 3, יכולים גם לנצח את משחק 4. לא חלשה ולא טיפשה
מיאמי באמת עושה דברים נכון, בהגנה ובהתקפה, אבל הסיומת לוקה בחסר. הם חייבים להתאפס ברבע האחרון
דיוויס מצמצם פערים לfmvp הרבע האחרון יהיה מצחיק בינו לבין לברון
נכון, די צמוד אחרי שלברון עשה בריחה קטנה בתחילת השלישי.
חחח
לברון שבר את הפסקת סוף הרבע ונכנס ל-7 השניות האחרונות ברבע רק כדי לשמור על באטלר בהתקפה האחרונה.
מאוד מוזר ולא שכיח
באמת איך קבוצה מגיעה לגמר ובמקום לאכול את השעון בסוף רבע מחלקת מתנות ליריבה?
זה גמר נבא?
ביזיון
יש סיום רבע? לברון הולך להתווכח עם השופטים.
שישב בשקט ויפסיק לבלבל במח. גם הם צריכים קצת לנות מכל השטויות שלו.
מיאמי במשחק על העונה עם 25% מחוץ לקשת, הלייקרס עם 43%. רק העונשין משאיר את ההיט בעניינים.
כזו שטות שלא תיאמן, הייתם התקפה בהתחלה 5 על 4, ואז עצרתם לגמור שעון, זורקים לא סוף שעון ועוד עושים עבירה של זריקות ורביעית, לא ייאמן כמות האיי.קיו
מיאמי לא תנצח בחיים אם מישהו שם לא יתחיל לקלוע משלוש.. פספסו כמה רגעי מומנטום היום. דיוויס ולברון ברבע הזה חזרו לספק נק'…
הלייקרס עם 55 ניצחונות ב-55 משחקים אחרי יתרון בסוף הרבע השלישי. מטורף
ולאן נעלם באטלר???
קטסל רונדו
למיאמי נגמר החמצן במח והאנרגיה ברגליים. הם פשוט קצרים. נקווה להתאוששות ברביעי.
ולחשוב על דראגיץ' במקום הדקות של נאן..
תוציא כבר את נאן!!!!!!!!!!!!!!!!!11
מיאמי מטומטמים כל הזמן עושים פאולים טיפשיים
קוזמה על נאן נראה כמו ה-DPOY
באטלר ברוך הבא למחצית השנייה
קוזמה עם אחלה הגנה
ספו שוב שכח את קראודר.
איזה מאמן מוזר
חלאס עם השלשות אתם לא גולדן סטייט
ג׳יימס מנקה לוחות
כל שחקני מיאמי עומדים ואחד מכדרר
וואו איזה משחק מרגיז, אם מיאמי הייתה קצת פחות מטומטמת וקצת יותר יעילה היא הייתה מובילה ב-16
סוף סוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
במיאמי יש תחרות פנימית על FMSP השחקן הכי טיפש
תכניס מיד את רובינסון במקום נאן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
איזו טעות של אוליניק…
נו באמת
אוליניק מוריד לנו שנים מהחיים
ג׳יימס מדהים. אין מילים
זה בערך המכה התשיעית שדייויס מקבל בראש בסדרה הזאת….
למה מאן עדיין על הפרקט???????
אין למיאמי שום קליעה
כמה טיפש יכול להיות המאמן הזה
לא נמאס לך לקרוא לכולם טיפשים?
אני בטוחה שיש לך איי קיו של 160 וידע כדורסל של מינימום אנציקלופדיה, אתה לא חייב להשוויץ.
במחצית השנייה עד עכשיו לברון עם 11 נקודות (4 מ-4 מהשדה), 6 ריבאונדים, 2 אסיסטים, איבוד, 6+
ספולסטרה ישן בעמידה
קבלת החלטות של מיאמי בהתקפה מזעזעת. הלייקרס בסוף מענישים
למה הוא שומר את הצ'אלנג'ים, למשחק הבא ?
באמת לא ברור.
ווגל יעביר לו ולמאלון סדנה בפגרה.
ספו, שמע: באם, דנקן, קראודר, הירו, ובאטלר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נכון 🙂
בינתיים אוליניק FMSP אבל יש תחרות. אדבאיו הירו ונאן. באטלר הפסיק לזרוק 🤷♂️
ההתקפה של מיאמי כל כך מוגבלת כשבאטלר לא מקבל את השחקן שהוא רוצה עליו.
דנקן זה רובינסון כמובן
הגבה יכול לקבל כינויים חדשים בעקבות הסדרה
סתום העין. השפתיים. מטרייה על שפם
שטיות כאלה של מיאמי, פשוט אסור לעשות.
וואלה איך באטלר אוהב את הירו…
דראגיץ' באמת חסר ממש ברגעים האלה כשחייב עוד שחקן יוצר לידי באטלר.
+1
אוליניק הראה בדיוק למה הןא לא משחק בחמישיה
כל משחק יש לו את העבורה המטופשת לזריקות. למרות שאני לא בטוח שהןא יותר מליטף את מוריס בזריקה.
.
מיאמי זה פשוט לא כדורסל של גמר נבא, לא יעזור.
היום הם חזקים חבריקו. משאירים הכל על המגרש. הלייקרס חיות בהגנה. לא קל
אנחנו בכדורסל, לא mma. זה לא רק מאמץ
הוא שם את החמישייה 'שלי'. עכשיו שיתחילו לנוע
תחושה שדיוויס לא חוזר
סתם הצגה לנוח ולמשוך זמן
קארוסו עם גליץ׳ זה צריך להיות צהוב
יקום כמו נמר
במקרה הכי גרוע לברון יארגן לו קוקטייל של מרק רוסנובסקי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וואי וואי
יש מצב שקארוסו גמר ת׳סדרה
קארוסו זה השחקן הכי טוב ליריבה סהוא על המגרש לא מסוגל לקלוע ופוצע את דיוויס אולי חח למרות שנראה לי הגבה סתם עושה הצגות לנוח ופרצופים סובלים למד מהשיקצה
הכי טוב ליריבה? בהרבה מהלכים היום הוא שמר על הלייקרס בחיים
אולי מהלך על הסדרה – יתרון 6, שלשה פנויה של מוריס לא נכנסת, דיוויס נופל וההיט עם שלשה בצד השני שמורידה ל-3. עדיין יש משחק.
מהפרש 9 פוטינציאלי ל3 בפועל.
אחחח בטח ווגל בוכה על הספסל
למרות שזה היה גליץ' רציני מקרוסו… לפעמים נדמה שדיוויס עשוי מפורצלן שכל מכה מפרקת אותו
אנתוני דייויס נפצע מקארוסין?
מצחיק שמאמן לייקרס בא בטענות לשופטים, לא הם עשו את העבירה ולא שחקני מיאמי..
למד משהו מהמלך.
להירו אין אלוהים אבל יש אשכים מברזל …הילד לא מתבייש..
הירו השחיל עוד שלשה
אני אופטימי
הירו עכשיו 2 מ-2 מה-3 אחרי כל ההחטאות. עכשעיו שהוא ורובטינסון יתחילו עם שלשות. רק שלשות או פאסט ברייק, אבל צריך תנמועה בהתקפה!!! תנועה!!! תנןעה!!!
הלייקרס קבוצה טובה יותר על הנייר גם בלי דיוויס
😂😂😂😂
יאללה מיאמי!!!!
וואו
שיוויון 19במאבק על הfmvp
דיוויס חזר, אבל גם מיאמי!
לברון נגד העולם
הלברון הזה…
קליר פאת למלך אם כבר עושים עבירה מה אתם נותנים לו לזרוק 😂😂
איך לברון עושה את זה
כאילו מישהו משך את הכדור למעלה
כל ה-5 של הלייקרס סימנו צעדים ביחד
Go Heat!!!
תגובה 207
פופ האיש שלי 💪💪
הפאול היה לפני הצעדים
אהבתי את העבירה הזאת על לברון
אגב אני לא זוכר של מי היה הרעיון למספר את התגובות (מנחם? יאיר? מידן?) אבל הוא היה ממש טוב
קראודר כזה גבר
תם הטקס השיקצה גם לקח fmvp לגבה מתחת לגבה
תגובה 207 מכה שנית
לברון עוד יסיים עם 30
קאפלה היה לוקח ריב
😂😂😂😂😂😂
חח אין ריב למיאמי מביך איפה אדביו😂😂
תעשו כבר בוקס אאוט!!!!!!
קראודר מפרק ללברון את הצורה
ריבאונד… ריבאונד…. ריבאונד…. משלשות אלו ריבאונדים ארוכים
רונדו השחקן הכי חכם במגרש ובעצם אולי סגר אותו בשתי פעולות חכמו, קודם ריבאונד ואחרי זה לתפוש את לברון ולהרגיע אותו…
הירו ברבע הרביעי מוריד את העצבים של 36 הדקות הקודמות כל משחק
אין ריבאונד
שיכניסו את האסלם
יאללה שיהיה מכות כבר
איזה מתח אני מתעלפת
מיאמי תנצח
לא יעזור כלום
הדוק יודע על מה הוא מדבר!!!!1111111
אוי מיאמי מיאמי..
מה עם הריבאונד?
הירו לא מתעורר לפני הרבע האחרון
כל מה שהירו ורובינסון צריכים זה להיכנס לתלם. אני שמח שספו הבין זאת ונותן להם לשחק את כל הרבע
למה קארוסו לא בקלאץ? באסה להיט פחות נגר
ייגמר איך שייגמר – כל הכבוד להיט. מראים המון resilience
יקבלו מדליה על השתתפות
לחיצות ידיים וחיבוק מהמלך. במזרח רגילים לזה
משחק צמוד כמו שמשחק פלייאוף צריך להיראות, אבל בלי האיכות ברמה הנדרשת ממשחק גמר.
כיף לראות ויהיה עוד יותר כיף אם מיאמי ינצחו.
משחק מעולה עם המון איכות.
גמר נבא זה דם יזעודמעות, ככה צריך להיות
לברון ג'יימס בצד אחד, טיילר הירו בצד שני. השאר ניצבים
איזה ביצים. או שיש לך או שאין
ביזיון של הגנה של מיאמי
הורסים למיאמי ורןבינסון משחק היסטורי
לברון ברבע הזה כמו מרקוס סמארט
זורק שלשות מהחצי ושובר את הקרש
האפקט של הצרחה אחרי כל החטאה של מיאמי מעצבן
שכחו את הקמע סולומון היל על הספסל
207
פלייאוף פופ סוגר את הסיפור
KCP מושמץ תמידית אבל הלייקרס כנראה ידעו למה להשאיר אותו
פלייאוף פופ חביבי. יש!שחקנים של 82 משחקים ויש של גמרים
ספר את זה לפלייאוף פי
פופ תותח היום
וויי וויי פופ מיי מאן 😱😱😱
אויי כמה שאני מתעב את קולדוול פופ
KCP הוא הקנון הערב של הלייקרס
המגרשים שוב מוארים 🤦♂️
לברון פשוט מחסל את מיאמי
הייתם צריכים להשאיר אותו אצלכם, היה יותר פשוט
חד משמעית
עכשיו ספו צריך להשתמש בצ'לנג'
אין הזדמנות שמיאמי לא פספסה עד עכשיו במשחק הזה.
אגב להתקפה של מיאמי בדקות האלה אפשר לקרוא הירו בול?
אחחח גיימי
אם היה הולך על שתיים במקום השלשה הזו, לא היה מחטיא ולא היתה שם צתפרצת עם השלשה של פופ.
מנחם החמישיה שלך לא שומרת
ספו תקשיב-
הלייקרס במעבר הכי מסוכנים.
לא צריך 3 שחקנים על לברון כש-kcp פנוי בפינה לשלשה.
סדרה שלמה ומיאמי עדיין מתקשים להגן על השלשות האלו..
הם אשכרה חוזרים מהלך וחצי אחורה עכשיו?
פלייאוף פופ fmvp
התקפות מזעזעות וההגנה של רובינסון קטסטרופה
ג'ימי בורח מהכדור בדקות האחרונות
ובסוף להפסיד לקלדוול פופ
את הסקרין הפשוט הזה שנתן לרונדו כניסה וסל הוא דבר שההיט לא עושים.
איזה עצבים עם מיאמי!!
יש משחק
חחחחח אחרי זה מתפלאים שהרייטינג בירידה
נו רועי אתם שייכים למעמד או לא? טובים בשביל לחבק את המלך וללחוץ ידיים. אדביו לא לקח ריב 1 בקלאץ
שייכים למעמד. ניצחו משחק אחד והיו מנצחים את זה אם היו פחות מטומטמים בלי דראגיץ' ועם רבע אדביו. יותר מזה, יחזרו לגמר לפני שהבחור מהתמונה שלך יגיע אליו אם הוא בכלל יגיע אליו באטלנטה
קראודר נעליים שחורות
אף שלשה של מיאמי אינה חופשיה. עת\צוב
הביצים של המדינה
איזה ווינר הרונדו הזה
יאללה מיאמי
לא לוותר!!!
תמא תמא
איך רונדו עובר כת אדביו ו2 נק קל בלייאפ 😂😂
דייויססס
ללברון כבר אין כח
איזה חרא
חרא
חרא
חרא
לברון קיבל בלה גרויין
לילה טוב
הלייקרס ינצחו בזכות העובדה שלברון הפסיק לגעת בכדור ודיוויס שמר על באטלר
איזה באסה…
ג'ימי לא מסתכל אפילו על הסל בדקות האחרונות והלייקרס שורפים את רובינסון בהגנה
גייס
אדביו המטלית כל הנק עליו חח
ההגנה של הלייקרס סגרה את המשחק
השלשה של דיוויס זה בונוס, אבל קודם כל זו ההגנה
היה כיף!
לילה/ בוקר טוב לכולם 😕
לברון שרד את זה. יש אליפות, יש FMVP
תמ"א טקס
דייוויס פיינל MVP
לברון יחבק את אובראיין בפעם הרביעית ויבכה.
אמא עשיתי גם את זה, ממוש אני גיבור ישראל.
מה פתאום יבכה הוא כבר בכה ב12 בהצגה.
יגיד קובי דיז איז פור יו!!! יו אר ויד אס!!
אול דה בלאק ויקטמז פרום פוליס שוטינג דיס איז פור יו! גו ווט פור יורסלבס!! יו אר מור דאן א ווט.
טוב, נגמר. מיאמי הייתה צמודה מאוד רוב המשחק ויכלה לנצח עם ניהול יותר טוב של ספולסטרה ופחות קריסה של השאר, אבל אני לא חושב שינצחו את החמישי. עשו הגנה טובה מאוד על דיוויס והתקפה קצת יותר מקורית הייתה אולי גם מצליחה לנצח משהו. כן שייכים למעמד, אבל הרבה יותר חלשים מהלייקרס
ספולס היה בסדר גמור
לקח פסקי זמן בזמן, עשה מה שיכל אבל ההגנה של הלייקרס מצוינת ובמיוחד דייויס.
שחקני מיאמי עשו יותר מדיי טעויות. מניח שמיאמי איכשהו יקחו את הבא אבל יפסידו במשחק השישי.
100+
ברכות לאוהדי הלייקרס באתר על אליפות ראשונה מזה עשור.
לברון כרגיל נעלם במאני טיים רוכב על הנתינים שלו. ריי אלן אול אובר אגיין
שימו לב שכל הנק של הלייקרס היו על אדביו גם שהוא הפקיר את הריב וגם השלשות שלברון תקע אי שם היו עליו.
איזה שלשה דיוויס שם לו בםרצוף חח.
מיאמי נגרים מידי. גימי ברח מהכדור בסוף וההיט פשוט חרבנו בריב.
דה שוט הבירה מתקרבת
איזה פראיירים. הגנה רצחנית של הלייקרס וזה ייאמר לזכותם אבל למיאמי היו אינספור הזדמנויות לברוח.
ההצבה של דיוויס על באטלר הוציאה אותו מהמשחק, לספולסטרה הפתרונים. מה שכן, יש עוד על מה לשחק, זה לא גמור בכלל
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😂😂😂 אוהב את האופטימיות שלך
בלה בלה בלה מחמאות למיאמי.
פרט ל2012 ו2006 לא הפסדתי גמר קרוב ל20 שנה וזו הקבוצה הכי חלשה שראיתי בגמר.
כנראה שהפסדת את הגמר של ל.א נגד הנטס ונגד פילדלפיה….
או את קליבלנד-ספרס של 2007…
הלייקרס גדולים על מיאמי, אין מה לעשות.
במאני טיים הם כל כך יותר מנוסים.
kcp- מאני. אחלה פלייאוף.
fmvp- זה של לברון, אלא אם כן דיוויס עם 50 נקודות במשחק החמישי (לא יקרה).
לא נעים להגיד אבל נהניתי מהלייקרס היום. איזו הגנה. כמו בימים היפים. לברון העז. פופ איז מיי מאן
קיבלת עונש יום אחד להיות במשרדי טנש
תקשיב הם שומרים. היחידים בליגה. זה יפה לראות.
קבלת ההחלטות של לברון ברבע הרביעי הייתה יותר גרועה מלשים 1000$ על מיאמי בסוויפ
פופ ניצח את המשחק עם השלשה והחדירה על רובינסון שהוא פשוט בור בהגנה
מחמאות להגנה של הלייקרס, אבל זה לא ככ קשה לשמור על התקפה ככ אבל ככ מוגבלת
התקפה שחוץ מגימי איש לא יכול לעבור קונוס הכל חסימות וקאץ אן שוט
גם נכון אבל הרבה תנועה והאנד-אוף (כפי שציין גילרי) קשה לשמור על זה
מכיוון שאני מכיר את העסק, לברון כנראה יקבל את הפיינלס MVP. מכיוון שצפיתי בסדרה – דיוויס הוא זה שצריך לקבל ובפער די משמעותי.
ברור שלברון יקבל בשנייה שהמספרים צמודים אין לדיוויס סיכוי למרות שהוא הגנה של איש אחד מביך שנתנו ליאניס את שחקן ההגנה במקומו.
היום לברון היה השחקן מס' 1 , ובהפרש.
בסדר, לא ציפינו לקבל דעה אחרת ממך
נכון. אבל לא בהפרש. דייוויס הרג את ההיט, לקח להם את הצבע
בהתקפה כן. בהגנה דיוויס שיתק לגמרי את באטלר (ואחרי זה את כל הצבע)
ממש לא. הוא היה לפרקים הכי טוב בהתקפה, וכך גם בשקלול הסופי, והיה סביר בהגנה, אבל הדומיננטיות של דיוויס בהגנה הייתה גדולה יותר משמעותית.
זה אמנם לא אומר המון, אבל בדקות של דיוויס הלייקרס היו ב-+17, ואילו באלו של לברון הם היו במינוס 2.
+ 100
לפחות על ההגנה המעולה שלו. הפר שלו חיובי ושל לברון שלילי. הוא נתן 4 גגות במשחק הזה והיה כמעט בלתי אפשרי לקלוע עליו באיזור הצבע.
אין צדק בעולם?
חיים, אפילו אתה לא מאמין לעצמך.
אני חושב שהתכוונת לומר את זה לעצמך. לברון לא היה קיים בקלאץ', וזה מה שהעניק ללייקרס את הבריחה האחרונה.
נתון מפוקפק אבל לברון הלילה 2- דיוויס 17+
לא מפוקפק ולא מקופקפ ולא נעליים.
נגמר הבלוג החי אסור להגיד נעליים…
כמה חבל על מיאמי האלה. איזויופי של קבוצה.
כל אחד יודע מה צריך לעשות, יודע איפה האחרים, ומשחקים בזרימה. חסר לה כוח אש והיאקצרה.
אם רק דראגי.' היה משחק אולי המצב היה שונה.
הלייקרס גם יופי של קבוצה, יש לה יותר סטאר פאור זה ברור אבל הזהות החשובה היא מלחמה והגנה. ברבע הרביעי זה היה סיוט לשחק מולם ולשים את הכדור בסל.
ויש להם את לברון שהוא עדיין השחקן הטוב בליגה ולמרות טעויות פה ושם הוא יודע מה צריך לעשות במאני טיים.
תענוג של משחק!
.
יש רק דבר אחד לקחת מהמשחק הזה הלאה –
קללת באטלר חיה נושמת. שוב לא חוצה את רך ה-25 ב-2 משחקים רצופים.
לא שזה משנה את העובדה שהוא היה נהדר הלילה.
גיא, הבנאדם קלע בסדרה 23 25 40 22 והקללה שלו עדיין נחשבת. מסר 5 13 13 9 ועדיין הקללה נחשבת. הוא לא שוטר, הוא לא קובי הוא עושה מה שצריך ממנו
תענוג? סבל מתמשך.
תענוג של האחד הוא סבלו של האחר.
זה לא השנה שלנו בללל. הולכים מדדים וחפויי ראש.
לא נהדר ולא מכנסיים נעלם באמצע הרבע השני.
היה משחק נחמד לצפיה, אבל היו רגעים קשים. זה לא סותר את האכזבה מהתוצאה ואת זה שבאטלר היה בינוני אחרי הרבע הראשון המצוין.
לברון ודיוויס עם 8 מ 16 מהשדה רק שלברון עם פלוס 8 זריקות ו 6 קליעות מהעונשין.
רק שבנט רייטינג לברון 2- ודיוויס 17+ FMVP עלק
ברור לך שזה שלו כן? נעול בכספת כבר.
קלע יותר – זה מספיק להם בפרונט אופיס
בדיוק הם רואים רק בוקס!סקור אפילו לא צופים בסידרה.
הם עושים מה שטוב לשיקצה. זה הכלל
רונדו הווינר גמר את מיאמי.
בדקה האחרונה סל של רונדו פלוס אסיסט לדייויס
ישששששששששששששששששש
הסיפור פשוט, במינוס שתיים, באטלר שבארבעה משחקים כמעט ולא זרק מהשלוש זורק שלשה טיפשית , ומנגד מקבלים שלשה של פופ, ואח"כ לא זורקיןם בזמן. כאן נגמר המשחק. אח"כ עוד מקבלים לייאפים קלים על רובינסון. אבל הסיפור של המשחק זה טעויות של חוסר באינטליגנציית כדורסל אצל מיאמי וההחטאות של זריקות קלות מאוד לשלוש. נתנו הכל בהגנה ושיחקו טוב, אבל זה לא הספיק עם סיום כזה לא חכם והגנה עם רובינסון לא מספיק טובה. גם ריבאונד ההתקפה של הלייקרס ברבע האחרון היה משמעותי. זהו נגמרה הסדרה היום, היו למיאמי מספיק הזדמנויות לברוח, לקלוע יותר טוב וגם בסיום דברים קטנים כמו לתת אנד ואן ללברון, ובחירת זריקות רעה עלו לה במשחק.
למה טפשי? היה לבד זרק שלשה מצויינת
שחקן עם אחוזי שלשות כמו שלו, עם בקושי שתי שלשות באיזה תשע משחקים אחרונים, לוקח שלשה זו טעות איומה, גם אם זו זריקה נוחה, יכול היה לעשות משהו אחר כי תמיד יתנו לו ויעדיפו שהוא יזרוק משם .
סטט זה שטויות. מה היה קודם לא מעניין. אם היה קולע היומאומרים הוא גדול.
הוא הרגיש שהוא יקלע הייתה זריקה פנויה ומצויינת. בתור מאמן הייתי צועק לו לזרוק מיד.
זה לא מה שהפסיד להם אלא הריבאונדים בהגנה שלא לקחו שעה ועבירות טפשיות ששלחו את הלייקאס לקו בנק מתנה.
לגמרי. זריקה הזויה ולא במקום.
ולפני זה החטאת עונשין קריטית של הירו.
נראה שלמיאמי צריך להבריג איזה בורג או שניים שקצת רופפים.
כן, כתבתי את זה למעלה.
זה והסיפור של רונדו והפעולות הנכונות שלו כולל החציצה בין לברון לקראודר כשלברון רצה לעשות בו שפטים.
המלך רגיל שמלטפים אותו. רראודר הקלינגון קיבל אצלי עוד סימן על המצח
לא הבנתי מה המחמאות.להיט זוכרים את אינדי של רוי היברט ופול גורג הם הביאו לגיים 7 את חברי הבננה.
טובים לחיבוקים. תכלס עשו הרבה מעבר למצופה מהם העונה ועל זה מגיע להם חיבוק מלכותי.
מיאמי יקסלו מדליה על השתתפות
מדליה ומחמאות
חוסר ניסיון יכול להכריע משחקים וסדרות. קמפיין פלייאוף מדהים של קבוצה אובר-אצ'יברית בטירוף שעברה 2 קבוצות עדיפות ממנה (בוסטון ומילווקי) והצליחה למתוח, בסגל מאוד חלקי, קבוצה עדיפה ממנה ב-2 מ-4 משחקי גמר עד עכשיו.
.
אנחנו נחזור לפה. מנוסים יותר, חכמים יותר, עמוקים יותר ובתקווה בפעם הבאה זה גם יגמר באליפות. השנה אף אחד לא ציפה להגיע כזה רחוק.
תחזרו רק אם יאניס או כוכב אחר יחתום אצלכם. אחרת שכח מזה
עד 2025 מיאמי עושה גמר. מוכן להתערב על המבורגר לבחירתך
ספולסטרה שומר את הצ'אלנג' שלו לסדרה הבאה כנראה.. לא ייאמן שמאמן לא משתמש בכלי הזה משחק שלם.
ספר לנו – מתי הוא היה צריך להשתמש בו?
לפחות פעמיים, בעבירות – אחת חסימה על לברון שנשרקה עבירה, ואחת בשלשה של מוריס עם אוליניק שקפץ וניסה להתחמק מהמגע,. יכול להיות שהערעור לא מתקבל , אבל לא להשתמש בכלי הזה זה חבל.
ולכל אנשי "מיאמי מביכה ולא צריכה להיות בגמר":
.
2018 – קליבלנד מפסידה בהארכה, קליבלנד מפסידה ב-19 במשחק לא תחרותי, קליבלנד מאבדת יתרון ומפסידה ב-8, קליבלנד מפסידה ב-23. משחק וחצי תחרותיים, 4:0.
.
2017 – קליבלנד מפסידה ב-22, קליבלנד מפסידה ב-21, קליבלנד מפסידה ב-5 במשחק צמוד, קליבלנד קולעת כל זריקה בערך ומנצחת ב-19, קליבלנד מפסידה ב-9. 2.5 משחקים תחרותיים, 4:1.
.
2014 – סן אנטוניו מנצחת ב-15 עם שוד המזגן הגדול, מיאמי מנצחת ב-2, הספרס מנצחת ב-19, הספרס מנצחת ב-21, הספרס מנצחת ב-17. 5 משחקים, מתוכם 1.5 תחרותיים.
.
2009 – הלייקרס מנצחים ב-25, הלייקרס מנצחים בהארכה, אורלנדו מנצחת ב-4, הלייקרס מנצחים בהארכה, הלייקרס מנצחים ב-13. שני משחקים מאוד חד-צדדיים, הראשון נגמר בפאקינג 25 הפרש.
.
2020 עד עכשיו – הלייקרס מנצחת ב-18, הלייקרס מנצחת ב-10, מיאמי מנצחת ב-11, הלייקרס מנצחת ב-6. רק המשחק הראשון ואולי גם השני (כשהתוצאה בו קצת משקרת) מאוד חד צדדיים. לא כל גמר זה 4:2 או 4:3. לא גמר צמוד, אבל לא הגמר הכי חד צדדי שהיה כמו שמנסים לתאר. מיאמי לא תפאורה
זאת שאלה של תחילת הסדרה. כשסדרה מתחילה עם 2 ניצחונות קלים יחסית של אותה הקבוצה צריך לקרות הרבה כדי שנקבל תחושה של סדרה תחרותית. כאן קיבלנו את זה באופן חלקי, כי היה משחק צמוד, אבל הלייקרס היו בשליטה.
ב-2018 השאלה היחידה הייתה האם יהיה סוויפ או לא, ב-2017 ידענו שקליבלנד שווים יותר מ-2 תבוסות, ולכן הייתה אמונה בסדרה תחרותית, ב-2014 הסדרה התחילה מאוד צמוד, ורק במשחק 3 קיבלה טוויסט, ב-2009 היו לנו 2 משחקים עם הארכה, ועוד אחד שהוכרע בשניות הסיום.
הבעיה כאן היא שהיה ברור שהלייקרס ינצחו 4- 0 או 4- 1 וזה בדיוק מה שהולך לקרות כנראה, ככה שיש תחושה אנחנו לא מקבלים תמורה.
יכול לקבל את זה (ואני כמובן לא אובייקטיבי). התחושה שלי לפני הסדרה הייתה שיצליחו לנצח משחק אחד ופשוט לנסות להנות כמה שאפשר כי מיאמי לא באמת ברמה של אלופה. אבל מביך זה לא
עם זה אני מסכים לצערי. הלייקרס לא אותגרו מספיק בפלייאוף, וכנראה שגם הגמר הזה לא שונה.
וואי וואי וואי
דייויס נראה פצוע לפחות בקצת
לכו תדעו לאן זה יכול להגיע
למרות שמיאמי באמת עשתה הרבה כדי לא להפסיד
רןעי שים לב תגןבה 529.1.1 התאריך ןהשעה לא קשורים